Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Running project on FTP in Netbeans

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi allemaal,

Ik zit al een tijdje in de knoei met Netbeans dus ik het lijkt me verstandig om even hulp in te schakelen voor ik weer een dag verder ben zonder resultaat... Even in het kort :

Ik ben bezig met het editen van een WordPress theme, of tenminste, dat pobeer ik. Dit wil ik in Netbeans doen met de bedoeling dat ik dan direct kan runnen op de ftp server. Alleen werkt dat momenteel nog niet helemaal zoals het hoort te werken.

Hij geeft in ieder geval "Connection is succeeded" en ik ben verbonden. Maar ik krijg een aantal errors zoals hieronder te zien is:

Afbeeldingslocatie: http://s16.postimg.org/itgl7tf91/Screen_Shot_2015_03_17_at_10_58_45.png

Volgens mij zijn ze verder niet heel belangrijk, ze zitten niet in bestanden die ik wil aanpassen. Daarnaast opent een blank page als ik index.php run. En als ik bijv. mijn stylesheet aanpas en upload voert hij deze wijziging ook niet door..

Dus mijn vraag is..waar zit de fout? Ben ik ergens domweg wat vergeten of heb ik de verkeerde instellingen.. 8)7

Afbeeldingslocatie: http://s10.postimg.org/6rmux1y1l/Screen_Shot_2015_03_17_at_12_11_20.png

Waardeer jullie hulp!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Ik ken niet veel van Wordpress en al helemaal niets van Netbeans, maar omdat nog niemand kon helpen...

Om te weten wat de rode uitroeptekens betekenen volstaat het te hoveren boven dat icoon. Er zijn verschillende mogelijkheden, het meest voorkomende dat een file niet geparsed kan worden om wat voor reden dan ook. De uitroeptekens werken volgens een roll-up systeem zoals in bv. SCOM.

Wat betreft de verbinding zelf zou ik niet a priori uitsluiten dat er geen verband is. Kijk toch eens na of die paden wel kloppen en vergeet ook niet dat daar staat "Upload Files On Save / Files will follow all local changes".