Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sturmer93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:25
Hallo Tweakers,

Kan ik ook via een niet airplay geschikt apparaat (soundbar) via airplay muziek streamen (Bijv. Spotify) met de Appletv? Dit zou mij namelijk mij over de streep trekken mbt. aanschaf.

Alvast bedankt!

[ Voor 3% gewijzigd door Sturmer93 op 17-03-2015 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13:59

Ypho

Allround Nerd

Er zijn applicaties die dit mogelijk maken: http://ipod.about.com/od/...f/Airplay-For-Windows.htm

Hiermee kun je inderdaad Spotify streamen.

Overigens was dit de eerste hit op Google, had je zelf vast ook kunnen vinden ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Ypho op 17-03-2015 11:56 ]

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sturmer93
Ypho schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:54:
Er zijn applicaties die dit mogelijk maken: http://ipod.about.com/od/...f/Airplay-For-Windows.htm

Hiermee kun je inderdaad Spotify streamen.

Overigens was dit de eerste hit op Google, had je zelf vast ook kunnen vinden ;)
Ik had dit gezien idd! ;) Maar is mij nogsteeds niet helemaal duidelijk hoe het dan werkt. Ik heb dus een soundbar, daarmee wil ik via WiFi streamen. Waar moet ik die software dan installeren en welke app is het dan? ;) En hoe werkt de koppeling met de ATV dan? (Ben meer van de hardware ;)!)

[ Voor 3% gewijzigd door Sturmer93 op 17-03-2015 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13:59

Ypho

Allround Nerd

Ik lees nu dat het een soundbar betreft (ik dacht gewoon een merk X tablet of vanaf PC). Het lijkt me niet dat je daarop iets kan installeren, daar durf ik niets over te zeggen (ben zelf van de Mac).

Misschien snap ik het niet, maar je soundbar is toch een speaker, dus je streamt toch daar naar toe in plaats van de soundbar naar AppleTV? :P

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:56
Als je soundbar een ingang heeft om een Apple TV (of Airport Express) op aan te kunnen sluiten kun je via Airplay streamen vanaf je iOS device of Mac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sturmer93
Mijn soundbar heeft zowel een optische audioaansluiting als hdmi in- en uitpoorten. Mijn soundbar heeft nu alleen bluetooth streaming, dat is niet erg handig. Steaming via WIFI is makkelijker. Dus als ik de apple TV aansluit op de soundbar (op de ingebouwde HDMI-in van de soundbar) zou ik kunnen streamen op mijn soundbar en alsnog de ATV kunnen gebruiken op mijn TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:56
Als je de Apple TV op een van de HDMI ingangen van je soundbar aansluit en wanneer je de HDMI uitgang van je soundbar met je televisie verbonden is kun je de Apple TV blijven gebruiken op je tv.
Pagina: 1