Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Previewversies van Office 2016 overbodig

Pagina: 1
Acties:
  • 314 views

• E Pericoloso
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
In de 5,5 jaar dat ik nu gepensioneerd ben heb ik nog slechts één keer een brief met begeleidende ingevulde formulieren geprint en in een omslag met postzegel verzonden. Alle andere correspondentie, ook (digitaal) ondertekende en aangetekende, doe ik electronish.

Mijn verouderde en kwetsbare Office 2003 mag nu ook met pensioen. Maar dat vervangen door Office 2016 lijkt mij weinig zinvol en zeker een nutteloze uitgave omdat ik geen 16-wieler meer nodig heb.

Vooral dat al mijn Office 2003 Word, Excel en Powerpoint bestanden (tot nu toe) perfect compatiebel zijn met het gratis Kingsoft Office Suite Free 2013.

Of dat met bestanden van Offices 2007, 2010 en 2013 ook zo is weet ik niet. Maar het proberen kost je géén centen, je kan er alleen een beetje tijd mee verliezen.

En als het toch iets méér mag zijn, dan zijn er ook de zwaardere versies van Kingsoft, die echter steeds een flink stuk goedkoper zijn dan MS Office.

P.S. Ook voor Linux, Android en iOS.

[ Voor 2% gewijzigd door F_J_K op 17-03-2015 15:18 . Reden: URL weg, te spammerig ]

• Koninkje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-10 19:50

Koninkje

Succes niet gegarandeerd.

Welkom op Tweakers.net, dé plek om reclame te maken!

Show me your moves.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Er zijn wel meer gratis Office-concurrenten voor de minder vereisende mens.

Beginnend met Microsoft's gratis online versie van Office. Maar ook Google Apps, LibreOffice, OpenOffice, en iets als Wordpad. Ik zelf zou overigens sowieso iets als Kingsoft niet proberen, vanwege hun IMHO misleidende reclame. ("Gratis" voor $69,95 en gebruik van MS logo's). Maar dat is persoonlijk.

Een inhoudelijke bespreking van verschillende gratis MS Office-concurenten is vast interessant, maar op deze manier is het "gewoon spam" voor Kingsoft. Ik sluit het topic dus.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.