Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabianoh130
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 18-08-2023
De iphone van een vriendin van mij heeft geen wifi meer. Het is ook niet mogenlijk om wifi aan te zetten in instellingen en in de snelle instellingen in het menu onderin ook niet. Hij kleurt daar zelfs donker grijs. Ook krijg ik hem niet aan de gang door vliegtuigstand aan te zetten en een ios update heeft ook niet geholpen. Hij zit nu naar mijn weten op 8.2

Heeft iemand een oplossing?

Alvast bedankt,
Mvg Fabian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Is het nu een iPhone 4 of een iPhone 4s?

Als je zoekt naar iphone 4s no wifi vind je tal van oplossingen. Wat je bijvoorbeeld nog niet geprobeerd hebt zijn het resetten van de netwerkinstellingen, of het opnieuw installeren van iOS.

Als dat allemaal niet helpt is het vermoedelijke een hardwareprobleem, en daarvoor zul je of zelf moeten gaan knutselen, of het toestel ter reparatie ergens inleveren.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-09 20:57
Greyed out WIFI iPhone 4S. Wifi module dient vervangen te worden. Wifi chip reflow met o.a. föhn, heatgun of in de diepvries leggen biedt enkel een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabianoh130
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 18-08-2023
Het is de 4s inderdaad. Bedankt voor de chips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort