Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 01:06
Sinds gisteren gebeurde er iets vreemds met de telefoon van mijn vriendin. De telefoon zette zich automatisch terug naar fabrieksinstellingen. Met als gevolg alle foto's en berichten kwijt.

Nu kreeg de telefoon daarna gelijk weer een update.. dus weer wachten tot dat de telefoon klaar was.. en wachten wat ie nu weer miste.
Maar ok.. wat ie mist is niet meer relevant nu. Maar dacht zet dropbox of iets er op waardoor in ieder geval de foto's bewaard blijven. Het enigste wat ik tot nu toe automatisch gebackupt krijg zijn de foto's die met de camera gemaakt zijn. Maar wil ook alle foto's die in Whatsapp terecht komen ook automatisch backuppen.

Weet iemand hoe dat in elkaar zit. Heb bij onedrive gekeken en bij dropbox.. maar bij beide krijg ik het niet voor elkaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat velen onder ons deze optie bij zowel onedrive als dropbox willen.... Helaas is het tot nu toe nog niet mogelijk. Op mijn L925 wordt in onedrive de camera foto's en de "saved pictures" map automatisch geüpload...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sprankel
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-07 22:36
http://www.windowsphone.c...videos-i-take-to-onedrive

Ondersteund momenteel enkel Onedrive, mogelijk zijn er apps die hetzelfde met Dropbox ondersteunen maar native Dropbox support is er niet.

Sinds 8.1 is het mogelijk foto's in native resolutie up te loaden, daarvoor werden ze sowiezo gecomprimeerd. Tenzij je de compressie wilt, dan kan je hiervoor nog kiezen (5MP).

Edit; ik zie dat je de standaard foto's al syncen hebt maar de andere folders met foto's niet in de sync krijgt

Probeer eens het volgende:

In the Office Hub, flick to Locations, and then tap Phone.

Tap the document to open it, and then tap More More icon > Share > OneDrive.

[ Voor 25% gewijzigd door sprankel op 17-03-2015 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spank_mojoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 16:24
BTsync werkt opzich ook mooi op een L920.
ik kan je alleen niet vertellen of dit ook met Dropbox werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QSYS
daar was ik al bang voor.. had zelf nog van alles geprobeerd maar weinig succes.. nu maar weer afwachten dan ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Als ik het dus goed begrijp dan trek wp een toestel die geen sd kaart ondersteund of geen extra kaart heeft bij een reset ook het gedeelte leeg wat als " virtueel" sd kaart of als opslag functioneert?
Maw ben je al je media kwijt ???

[ Voor 6% gewijzigd door Amadeus1966 op 17-03-2015 19:08 ]

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QSYS
ja.. zij was alles kwijt.. :(
Pagina: 1