[Forum] Zwarte lijst 'populaire onderwerpen'

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Topicstarter
Op http://gathering.tweakers.net/ staat bij de lijst 'populaire onderwerpen'

Office -wel- bij Serversoftware en Windows Servers maar -niet- bij Client Software Algemeen (waar clientside Office applicaties thuis horen).

Dat is prima te begrijpen omdat Office als term weinig wordt gebruikt (meer Word, Excel, etc.) terwijl in SWS Office 365 (let op de spatie) duidelijk vaker besproken wordt.

Het gebeurt regelmatig dat mensen Office zien en dus maar blind een topic openen in SWS over bijv. Word macro's.

De lijst termen handmatig aanpassen gaat in tegen het hele doel ervan. Maar een blacklist (per subforum) zou ik waarderen. (Of desnoods een handmatige hack voor enkel Office in SWS :P )

Edit: directe aanleiding om dit topic te openen was overigens Dubieuze "populaire onderwerpen" W&L forum, al ben ik het helemaal eens met de reacties daar.

[ Voor 11% gewijzigd door F_J_K op 17-03-2015 09:45 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-10 13:33

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het is vervelend maar ik denk niet dat we hier devtijd aan moeten besteden. Zo'n blacklist moet ook weer onderhouden worden. Office is nu eenmaal een product waarover gesproken wordt in SWS en daardoor bij de populaire onderwerpen kan horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Topicstarter
Jammer, maar begrijpelijk :)

offtopic:
Stomme MS die geen nieuwe productnaam heeft bedacht..

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)