Toon posts:

Moeten fans op mijn MSI GTX 970 4g GAMING altijd draaien

Pagina: 1
Acties:
  • 321 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Tweakers,

Het viel me laatst op dat de fans op mijn GPU niet altijd draaien. Ik vroeg me af of dit wel het geval zou moeten zijn? Wanneer ik geen games draai spinnen ze zo nu en dan aan maar niet volledig.

Thanks voor de hulp!

Groetjes,
Stanley

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Lees eens een review.

Ik ga hier niet eens antwoord op geven, omdat deze info binnen 1 minuut googlen te vinden is...
Eigen inzet!

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• SanderH_
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-01 23:45
MSN TGX
8)7

Anyway, maak je geen zorgen. Letterlijk de 1e hit op Google

Verwijderd

Topicstarter
Sorry guys. Jullie hebben gelijk hoor. Al kan het wat vriendelijker. Ik heb daadwerkelijk gezocht op google en YouTube maar m'n zoekopdracht was anders waardoor ik er niet uit kwam. Misschien vertrouw ik soms ook graag op m'n medemens. Anyways. Bedankt voor de hulp! :)

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:59
Fans draaien niet tot de temperatuur hoger wordt dan 60 graden.

Verwijderd

Topicstarter
PS. Ik schrik en lach zelf van de typos. Lange dag en slordig. Excuses!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:08

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste S.OptRoot, hier op Tweakers gaan we uit van eigen onderzoek. Je vraag is heel makkelijk te achterhalen, zoals bijv. op de officiële productpagina van je videokaart. Hiervoor een topic openen is vragen om reacties zoals die je nu gehad hebt ;). Voor nu gaat dit topic dan ook op slot.

For future refence heb ik meteen maar de titel aangepast zodat de typos eruit zijn

[ Voor 12% gewijzigd door br00ky op 17-03-2015 11:12 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.