Toon posts:

Systeemeisen van Emperor: Battle For Dune

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou vragen of er iemand weet wat de systeemeisen zijn voor het spel Emperor: Battle For Dune zijn? Want het spel loopt bij niet mij niet al te lekker met het spelen daarvan :'(

Alvast bedankt voor de informatie *D

Amd 700.
192 Sdram.
Nvidia GeForce 2 MX 32mb.

Verwijderd

Ik d8 :
P2 400mhz
64 mb intern
600 mb ruimte op hd
4x CD speler
16 mg grafische kaart

• Knutselsmurf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-02 17:57

Knutselsmurf

LED's make things better

Met jou systeem moet je toch een heel end kunnen komen... Ik denk alleen dat al je de hoogste resolutie en maximum detail probeert, dat je dan een slideshow krijgt....Kun je ook ff melden welke instellingen je gebruikt?

- This line is intentionally left blank -

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Zijn niet zo bruut hoog, maar dan heb je wel crappy graphics, ik wil jullie dit plaatje met een gf3 niet onthouden :) , ziet er erg bruut uit hoewel de game lijkt te sucken (geen flame, c&c 1 is nog steeds het beste rts spel)

Afbeeldingslocatie: http://www.gamers.nl/i/992437282.jpg

Verwijderd

Dat zijn geen verkeerde systeemspecs hoor.
Welk OS draai je en welke resolutie gebruik je?

Lopen andere games wel soepel?

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Het doet me flink denken aan darkreign 2...
4 CD's is teveel voor mijn IGR lijntje :'(

Steam

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-02 16:31
ik heb het vandaag op school geprobeerd.

p2-400
128
matrox g200 8mb agp

alles op low gezet en op 640*480 en het draaide zowaar!
was zeker speelbaar.

• Solosmots
  • Laatst online: 12-02 23:04
Op Friday 15 June 2001 21:56 schreef JeanLucPicard het volgende:
Het doet me flink denken aan darkreign 2...
4 CD's is teveel voor mijn IGR lijntje :'(
Zijn ook rips van een paar 100mb, met een supervette compressie (45 minuten decompressen met een TB1100... :) )

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik heb het al gevonden, ik ben een beetje te gretig geweest met in stellen van de graphics, want ik heb alle detail op Hight gegooit en nu heb ik alle op medium staan en daar loopt een stuk soepeler op.

Ieder geval bedankt voor de hulp, ik kan gerust op een resolutie van 800x600 om te gamen met medium detail.

Het is in iedergeval af te raden met mijn systeemeisen alles op Full detail te zetten, want daar loopt het spel behoorlijk traag van.

• Knutselsmurf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-02 17:57

Knutselsmurf

LED's make things better

Even een referentie: Ik heb een duron 800, met 256 Mb en een Geforce 2 Mx en ik kan hem spelen in 1024*768 met alles op zn allerhoogst. Het schijnt dat Dune zeer gulzig is met geheugen, dus misschien dat je met wat extra geheugen de boel wat op kunt krikken.....

- This line is intentionally left blank -

Verwijderd

ben ik de enige die dat 3D gebeuren niet echt een vooruitgang vind ?? ( in geval van rts spellen dan )

persoonlijk heb ik liever mooie 2d graphics dan ranzige 3D
kijk nou hoe die tanks eruitzien :'(

Verwijderd

Op zaterdag 16 juni 2001 03:21 schreef Flamez het volgende:
ben ik de enige die dat 3D gebeuren niet echt een vooruitgang vind ?? ( in geval van rts spellen dan )

Ja precies, ik ben het helemaal met je eens! :) Op de een of andere manier heb ik ook het gevoel dat bij 2d een beter overzicht heb.
Ik speel ook nog graag zo nu en dan de aller eerste Dune op een oude 486, echt te gek! Ach ja, maar dat zal wel een jeugdsentiment zijn ofzo. :)

Verwijderd

Op zaterdag 16 juni 2001 04:43 schreef Joene het volgende:

[..]

Ja precies, ik ben het helemaal met je eens! :) Op de een of andere manier heb ik ook het gevoel dat bij 2d een beter overzicht heb.
Ik speel ook nog graag zo nu en dan de aller eerste Dune op een oude 486, echt te gek! Ach ja, maar dat zal wel een jeugdsentiment zijn ofzo. :)
Tsja.... Ik heb hem al gespeeld en op die skriensjot zien die tankjes er niet echt indrukwekkend uit, maar de fx, gameplay, en verhaal zijn prima :9~

Alleen de a.i. zuigt. :(
(Troepen schieten niet op vijanden, totdat ik dat zeg. Carriers droppen mijn harvesters tussen vijanden |:( )

Hiero een C700 met Geforce2 MX, tloopt wat te schokken met 100 units ;) (alles instellingen hooggezet dan)

Verwijderd

Op zaterdag 16 juni 2001 03:21 schreef Flamez het volgende:

Ik ben er nog niet helemaal uit, ik heb meerdere 3D RTS gespeeld, maar de enige die ik tot nu goed te spelen vind is Earth 2150 (ik heb Emperor nog niet gespeeld)
Warzone 2100, Force Commander zijn ontzettend irritant om te spelen ivm de camera maar het lijkt steeds beter te worden

maar je hebt wel gelijk, mooie 2D graphics (die van Dune 2000 zijn mooi) zien er beter uit dan vierkante 3D dingen, alleen 3D heeft nog wat extra mogelijkheden: mooie lichteffecten, mooie explosies (ok, die van Dune 2k zijn ook mooi), rook / vuur (particles), transparency enz.
maar wie weet wat de toekomst ons nog brengt, wie weet over 2 jaartjes wel units met een paar 1000 polygonen :)

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01 00:04

Psychoot

1337n00b^

Ik vind die RTS gamez allemaal maar hetzelfde. Echt qua graphics is het geen hoogstandje. Geef mij maar een goei FPS of een RPG }:O Op een FPS komt mijn systeem ook goed uit *D

Verwijderd

Het is echt fokkin onoverzichtelijk, das erg irritant. Ik heb hem al weer retour winkel gedaan.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Als je ver genoeg uitzoomt, is het weinig verschil met gewone RTS spellen hoor ;)

Maar af en toe wat meer detail krijgen is niet verkeerd.

Verder, op mijn systeem:
Athlon650+256MB+GeForce1-DDR loopt het in 1024x768 niet echt soepel :(

Maar es op 16bits etc proberen...

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ik heb een GD Geforce 3 met een athlon 1.4 Ghz en ZELFS BIJ MIJ loop de game traag in de missie waar je die enorme worm moet doden!
Er zijn dan superveel units in het spel en dat merk je wel! Heb ik eindelijk een supersysteem, krijg ik dit!

ik weiger de resolutie lager te zetten!
Hoe loopt hij bij jullie bij die missie?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• udenjpg
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

De minimale systeemeisen staan toch op de doos ? ;) ps. Bij mij Atlon 1G, 383Mb TNT2 loopt ie soepel bij 1024x768 16

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

• GreeTz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-02 16:39

GreeTz

took the red pill

³ Emperor: Battle for Dune (c) Westwood/EA ³
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄŽ
³Requirements: W95/98, P166, 16MB RAM

Alleen:           DE GROETJES

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

udejpg:

Maar hoe ver ben je?

bij liep alles ook soepel op de hoogste resolutie met alle instelling maximaal. Nu gaat hij echt trager lopen...

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• udenjpg
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Ik ben nu bij een level of 14, een volgende level de harkonnen homebase op dune.

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

oh ja.
Nou dan wil ik het straks van je weten: Als je de homebase hebt gewiped, ga je verder (het wordt dan heel cool) maar de volgende missie is echt zwaar!

Laat even weten hoe die draait!

Thanks.

Verwijderd

Bij een vriend van me was het zo. Het draaide wel redelijk, toen zette ie de schaduwen op laag en hopla, het spel liep al een heel stuk beter

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-02 23:42

Bene

list incomprehension

Laagste specs PC waar hij hier op draait: AMD K6-2 380 mhz met Diamond Stealth 540 non-extreme (savage4) redelijk soepel zolang hardware thingy optie in de video uitstaat.

• mbr
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-02 18:39

mbr

Op woensdag 01 augustus 2001 16:01 schreef DMaarten het volgende:
Bij een vriend van me was het zo. Het draaide wel redelijk, toen zette ie de schaduwen op laag en hopla, het spel liep al een heel stuk beter
Tot nu toe loopt het soepel op mijn P III 500MHZ 128MB met TNT II 32MB. Maar ik heb nog niet alle missies uitgespeeld.

Resolutie op 1024x768, Color Dept 32 en verder alles op high BEHALVE shadows die staat bij mij op OFF.

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

amd tb1000@1200 geforce256 32md ddr 256mb ram ibm 7200 rpm alles behalve resolutie (is nu 1024X768) op het hoogste en het draait best lekker. soms wat schokkerig als er veel op het scherm gebeurt (mjah kan)

BTW online multiplayer sucks bigtime!!!!!

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Pagina: 1