[bug]Tweemaal fout wachtwoord

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:23
Ik heb net voor de tweede keer mijn wachtwoord moeten resetten, omdat er wordt aangegeven dat ik het verkeerde wachtwoord heb ingegeven.
Dat is erg vreemd, omdat ik een password manager gebruikt om mijn wachtwoorden te creëren en op te slaan.

Vanmiddag begon het op mijn werk, toen probeerde ik in te loggen met het wachtwoord wat ik al een aantal maanden gebruikte. Steeds werd er aangegeven dat ik niet het goede wachtwoord heb ingevoerd.
Nou ja, dan maar een wachtwoord reset. Nieuwe aangemaakt met mijn password manager en ingelogd, niks aan de hand.

Totdat ik net thuis probeerde in te loggen met het nieuwe wachtwoord: steeds weer kreeg ik de melding dat ik een verkeerd wachtwoord heb ingevoerd. Dus weer een reset gedaan, nieuw wachtwoord gecreëerd en opgeslagen.

Dit lijkt me geen goed gedrag, zeker omdat het zo plots is gebeurd.

Op het werk zit ik achter een Windows 7 systeem, in een IE9 (of IE10) browser, thuis achter een OS X (10.10.3) in een safari browser.

Het is me trouwens opgevallen dat alleen mijn huidige sessie in de actieve sessielijst staat, geen idee of dat relevante informatie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajakkes
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-05 22:32

ajakkes

👑

Gaat het ook fout als je handmatig het wachtwoord over tikt? Heb zelf last gehad van een browser die het nodig vond het eerste auto invullen teken niet te accepteren. Het wilde toen wel werken als ik een spatie voor mijn opgeslagen wachtwoord zet.

👑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:23
Op het werk doe ik een copy paste vanuit iCloud notes. Dat zou moeten werken neem ik aan?

Ik heb er net overigens ook last van gehad, op mijn iPhone 6 (8.2) in Safari. De tweede keer is het wel gelukt om in te loggen.