Ik snap best dat je pissed off bent, maar dan hoef je NIET ZO TE SCHREEUWEN!!!
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Verwijderd
Als je je vraag nou eens op een normale manier stelt krijg je misschien wél advies.
Nu denk ik: So what, who cares?
Nu denk ik: So what, who cares?
Heb hier ook geen zin in, als een admin/mod dit ziet zal je wel een waarschuwing krijgen, ik zou hem mar snel editen.
[naaimode]
HHHM misschien een thread bij in het adjes forum
[/naaimode]
[naaimode]
HHHM misschien een thread bij in het adjes forum
[/naaimode]
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
op een abit bh6 ergens tussen cpu en dimm slots, hier is hij ca. 1 cm lang en zilverkleurig...
Ik heb de topic-titel maar even veranderd...zo snapt een ander tenminste ook wat je wilt weten
Schaduw: NOOP! dat zilverkleurige ding van ca. 1cm lang is 't 14.3MHz kristalletje.
Dat wordt door de PLL (Phase Locked Loop) als referentie gebruikt om de veel hogere klok-frequenties te produceren.
Meestal zit er op mobo's een PLL van PhaseLink. 't Is een zwart rechthoekig (plat) blokje, met aan de lange zijden rijen met aansluitpennen (op mijn EPoX mobo zit er één van PhaseLink: 2 rijen van elk 24 pennen). Maar vanwaar eigenlijk je vraag?
Dat wordt door de PLL (Phase Locked Loop) als referentie gebruikt om de veel hogere klok-frequenties te produceren.
Meestal zit er op mobo's een PLL van PhaseLink. 't Is een zwart rechthoekig (plat) blokje, met aan de lange zijden rijen met aansluitpennen (op mijn EPoX mobo zit er één van PhaseLink: 2 rijen van elk 24 pennen). Maar vanwaar eigenlijk je vraag?
...With a touch of magic¿
oh, it works for me... Hij vraagt het waarschijnlijk ivm SoftFSB ( www.h-oda.com )
Pagina: 1