Dag allemaal.
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop.
Afgelopen maanden met een Macbook gewerkt, maar dit is het helaas niet voor mij.
Ben zelf niet echt goed bekend in de laptopwereld, vandaar mijn vraag.
Scherm, snelheid (opstarten, programma's etc), budget en levensduur (Liefst 4 jaar) zijn voor mij erg belangrijk.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik zal de laptop vooral gebruiken voor: studie, poker, series via popcorn.
Een scherm van 15 inch+ is een vereiste.
Wat is je budget?
Maximaal 1000 euro, maar als het goedkoper kan met mijn voorkeuren mag dat uiteraard.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik zal de laptop maximaal 2 keer per week vervoeren. Ik heb een grote tas en moet maar een kleine afstand overbruggen. Hier kan rekening mee gehouden worden, maar hoeft niet perse.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik wil in ieder geval geen Mac.
Voorkeur gaat uit naar Lenovo, Acer of Asus. (Dit na beetje browsen op internet, maar kan me vergissen en per ongeluk goede merken uitsluiten.)
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop.
Afgelopen maanden met een Macbook gewerkt, maar dit is het helaas niet voor mij.
Ben zelf niet echt goed bekend in de laptopwereld, vandaar mijn vraag.
Scherm, snelheid (opstarten, programma's etc), budget en levensduur (Liefst 4 jaar) zijn voor mij erg belangrijk.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik zal de laptop vooral gebruiken voor: studie, poker, series via popcorn.
Een scherm van 15 inch+ is een vereiste.
Wat is je budget?
Maximaal 1000 euro, maar als het goedkoper kan met mijn voorkeuren mag dat uiteraard.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik zal de laptop maximaal 2 keer per week vervoeren. Ik heb een grote tas en moet maar een kleine afstand overbruggen. Hier kan rekening mee gehouden worden, maar hoeft niet perse.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik wil in ieder geval geen Mac.
Voorkeur gaat uit naar Lenovo, Acer of Asus. (Dit na beetje browsen op internet, maar kan me vergissen en per ongeluk goede merken uitsluiten.)
FFXIV: Brawny Brawler