Ervaringen met Neostarda?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YorrickNL
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Beste Tweakers,

Momenteel zoek ik een hosting bedrijf waar ik mijn website kan onderbrengen voor een relatief lage prijs (als reseller).
Wat voor mij belangrijk is dat mijn website altijd bereikbaar is (100% uptime is geen vereiste, >98% is wel acceptabel). Ook is de snelheid niet heel onbelangrijk. Verder zijn specificaties zoals onbeperkt aantal e-mailadressen en onbeperkt aantal databases wel handig.
Een goede prijs/kwaliteit verhouding dus eigenlijk :+ !
Ik ben van plan om een reseller pakket aan te schaffen voor mijzelf enkele andere websites (de websites staan dus los van die van mij).

Ook de ondergebrachte websites hebben een goede uptime en snelheid nodig.
Verder komt er niet zo heel veel op de hosting zelf te staan, vaak een Wordpress website/opencart/prestashop of iets in die zin.

Nu heb ik Neostrada op het oog als reseller hosting, ik heb hier nog niet zoveel mensen over gehoord. De topics die al op tweakers staan zijn van 2 jaar geleden en vertellen ook niet verschrikkelijk veel over de kwaliteit / prijs verhouding.

Is er iemand die mij meer kan vertellen over de snelheid en uptime van deze hoster? Of zijn er andere alternatieven die voldoen aan mijn wensen waar ik nog geen weet van heb?

Goedkoop is vaak duurkoop, daarom probeer ik goed te oriënteren en hoor ik graag jullie mening!

Bekijk ook eens mijn productreviews!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adis
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-02 21:45
Ik heb al een paar jaar diverse domeinen bij Neostrada. Zelf een reseller hostingpakket bij Neostrada. In principe was ik er altijd super tevreden mee. Echter, nu ik in de laatste tijd begonnen ben met het monitoren van de uptime ben ik minder blij maar nog wel tevreden hoor.

Hierbij de info van mijn dashboard met betrekking tot de uptime: 22 maart jl. gestart met monitoren!
  • 99.39% (last 30 days) uptime
  • 99.75% (last 7 days) uptime
Laatste storing: It is recorded on 28-03-2015 19:29:49 and the downtime lasted for 0 hrs, 17 mins.

Prijstechnisch zijn wel prima. Ze reageren redelijk snel. Reseller pakket nooit problemen mee gehad. Performance kun je zelf ff checken, als ik de url's hier mag posten zonder dat het meteen als reclame wordt gezien :o :

http://www.koncerti.info
http://www.geldboekje.nl

PS: Kun je de titel aanpassen van Neostarda naar Neostrada? >:)

[ Voor 4% gewijzigd door adis op 29-03-2015 22:28 . Reden: Titel moet gewijzigd worden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien niet onbelangrijk: wat is je budget?

Zoek je een reseller pakket of een virtuele server?