Toon posts:

Aankoop Gigabyte GTX 680

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik heb op een zoekertjes volgende grafische kaart gevonden: Gigabyte GTX 680.
Deze is 2 jaar oud en de persoon vraagt er 150 euro voor.

Specs:

http://www.gigabyte.com/p...uct-page.aspx?pid=4178#ov

Mijn vragen:
1. Is dit een goede kaart?
2. Is 2 jaar niet oud? Ik bedoel hiermee kan hij nog lang mee qua slijtage en games
3. Is 150 euro een goede prijs?

Alvast bedankt!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:08

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste Decreta, welkom op het forum. Graag wijs ik je op het volgende. Bij het openen van een topic gaan we uit van eigen onderzoek. In dit geval dus, wat heb je zelf al gevonden qua benchmarks en resultaten van deze videokaart? Er is een hele hoop te vinden. Vraag 1 kan je dan zelf al beantwoorden.

Vraag 2 is meer een kwestie van aanvoelen, komt de verkoper betrouwbaar over, mag je het product bij hem/haar uitproberen etc. Daar kunnen wij je niet echt bij helpen. Of die lang mee kan qua prestaties weet je na het beantwoorden van vraag 1.

Vraag 3 is niet toegestaan op het forum. Courante 2e hands prijzen kans je in de V&A, marktplaats, ebay en andere bronnen vinden.

Overigens, voor aankoopadvies is er een speciaal subforum, te weten Componenten Aankoopadvies.

Loop je nou tijdens het zoeken tegen specifieke problemen op, open dan een nieuw topic in het hiervoorgenoemde subforum. Dan wordt er ook een hele hoop meer van je verwacht, maar dat blijkt vanzelf als je daar een topic probeert te openen.

Succes!

[ Voor 3% gewijzigd door br00ky op 16-03-2015 14:03 ]

Dit topic is gesloten.