Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerrixbe
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-07 03:35
Medetweakers,
Ik zit met een probleem. Ik kocht in december vorig jaar een tablet, nu ga je zeggen, je bent maanden ver en zit nog met dit probleem maar inderdaad dit sleept aan.

Ik kocht dit:
http://www.tinydeal.com/o...w-bluetooth-p-139549.html

Nu toen ik het toestel ontving had ik direct door dat de doos beschadigd was, het plastiekje was al door - was dus geen nieuw product. Ik had daarvan foto's getrokken, doos geopend en zag dat er 2 GROTE krassen in het scherm zaten. Ik startte het toestel op en zat opgescheept met een tweedehands product met een account gemaakt in mei 2014 en een naam die ik niet meer weet...

Nu heb ik ondertussen al 10 mails verstuurd naar hun en telkens krijg ik de melding dat ze zogezegd met DHL aan het overleggen zijn...

Het beste komt nog:
Ik dacht vorige week, kom ik krijg m'n geld niet terug. Ik haalde de tablet voor de 2de keer uit de doos en stak die aan - althans dat probeerde ik - toestel was leeggelopen. Nu met geen enkele micro usb oplader of kabel krijg ik het toestel aan de praat.

Iemand een idee wat hier mijn rechten zijn want in mijn opinie - dit is een 2dehands toestel die ze terug hebben ontvangen van de originele koper en hebben die gewoon terug verstuurd zonder die enigsinds te formatten...

Heb ik rechten? Toestel komt uit China en ik woon in Ieper, België.

Alvast dank als je reageert! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:56
China ≠ rechten, je zal het met TinyDeal moeten oplossen. Wanneer je met PayPal/creditcard hebt betaald kan je misschien nog een geschil starten.

Wellicht kan je Kenzi via PM een berichtje sturen, hij werkt bij TinyDeal ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerrixbe
Ik heb inderdaad met PayPal dit toestel aangeschaft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Paypalbescherming van eind vorig jaar is allang verlopen. Inmiddels krijg je langer bescherming, maar dat is voor jou te laat. Je had beter meteen geclaimd met foto's en je ander bewijs.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerrixbe
Toen dacht ik nog netjes dat ik wel een wissel zou krijgen of gwn m'n geld terug. Maar niettes, nada... :( weg centjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10-09 22:43
Ik zou nog een geschil openen via PayPal, kijken of dat iets oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Om te voorkomen dat dit een helpdesk topic voor Tinydeal wordt is het misschien beter dit in DM te doen :)
vinden de modjes wat beter den ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerrixbe
Mij goed, alvast dank Kenzi ;-).
Pagina: 1