Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• zjeeraar84
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:26
Ik wil een nieuwe telefoon kopen, en een Nokia Lumia 1520 is een van de gegadigden.
Ik bel slechts sporadisch, vind het belangrijker om fatsoenlijk te kunnen surfen op mijn telefoon, whatsapp, bankzaken via de Rabo app, en offline navigatie. Ik kan een goede accuduur erg waarderen. Ik denk vooral vanwege het surfen dat een phablet wel iets voor mij zal zijn :)

Ik ben nog op zoek naar verdere argumenten voor of tegen de Lumia 1520. Andere gegadigden in het Windows-kamp zijn de Nokia 930, en anders de iPhone 6 plus (maar die is wel een heel stuk duurder).

Zijn er nog andere toestellen die voor mij het overwegen waard zijn? Heb nu een Nexus 5, maar die bevalt slecht vanwege bugs geintroduceerd in Android 5.0 en de slechte accuduur. Samsung komt er bij mij niet in vanwege de slechte software (in mijn ogen) en andere Android-telefoons moeten wel van erg goede huize komen..

Verwijderd

Weinig op aan te merken als je voor Windows Phone gaat kiezen en een phablet wilt.: reviews: Nokia Lumia 1520: grote stap voor Nokia en Microsoft Als je eisen minder hoog zijn (13MP, 720p scherm, 1GB geheugen, Snapdragon 400) zou je ook kunnen wachten op de Microsoft Lumia 640 XL: pricewatch: Microsoft Lumia 640 XL 4G Zwart

• zjeeraar84
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:26
Bedankt voor je reactie. Het is de 1520 geworden. Ik wilde echt een vlaggenschip, en de opvolger van de 1520 (als die al gaat komen) wordt niet voor Q3 2015 verwacht.

Verwijderd

Dan zit je inderdaad helemaal goed en met deze processor gekoppeld aan 2GB geheugen dan ga je nog lang een snelle ervaring hebben op Windows 8 en 10.