Welk slot zouden jullie aanbevelen voor een 50cc scootertje? Ik heb eens zitten rondneuzen in een sportzaak waar ze een ruim assortiment van die dingen hebben, en dacht aan zo'n dik flexibel slot, in de stijl van dit artikel: http://nl.decathlon.be/fi...-met-code-id_8168165.html
Ziet er stevig genoeg uit (... maar is het dat ook?)
Ding op de foto kost 20€ maar ik wil gerust wat meer uitgeven, tot 50€ of zo, voor een degelijk slot.
Wat zouden jullie aanraden om een scooter te behoeden tegen diefstal? Tuurlijk, ik weet ook wel, als ze dat ding écht willen dan helpt het allerbeste slot niet, maar je kunt het tenminste wat moeilijker maken zodat ze liever een andere pikken...
Ziet er stevig genoeg uit (... maar is het dat ook?)
Ding op de foto kost 20€ maar ik wil gerust wat meer uitgeven, tot 50€ of zo, voor een degelijk slot.
Wat zouden jullie aanraden om een scooter te behoeden tegen diefstal? Tuurlijk, ik weet ook wel, als ze dat ding écht willen dan helpt het allerbeste slot niet, maar je kunt het tenminste wat moeilijker maken zodat ze liever een andere pikken...
[ Voor 8% gewijzigd door demichel op 16-03-2015 13:15 ]
There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.