Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk mainstream games spelen op max/ultra settings (de nieuwere mmo en rts titels). Voor mijn werk maak ik gebruik van een MBP maar ik zou ook graag deze pc willen gebruiken voor wat (licht) photoshop/illustrator werk en alledaags gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1100 en liever niet hoger dan 1200 inclusief randapparatuur en verzendkosten. Ik ga het zelf (voor het eerst) assembleren.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen een Bose 2.1 luidsprekersysteem en een Sennheiser hoofdtelefoon. De rest inclusief monitor en besturingsysteem moet ik ook aanschaffen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Bang for buck componenten waarbij vooral de videokaart goed moet zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst zo stil mogelijk(!) en een gaming systeem waarmee ik de komende jaren mee vooruit kan.
Ga je overklokken?
Nee, ik heb hier geen verstand van.
Ik heb goed gekeken naar de BBGs en andere topics en ben op het volgende uitgekomen. Aangezien dit de eerste keer is dat ik een pc zelf ga bouwen vind ik het toch spannend en zou ik graag wat advies willen of ik de juiste dingen uit heb gekozen. Alvast bedankt!
Voornamelijk mainstream games spelen op max/ultra settings (de nieuwere mmo en rts titels). Voor mijn werk maak ik gebruik van een MBP maar ik zou ook graag deze pc willen gebruiken voor wat (licht) photoshop/illustrator werk en alledaags gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1100 en liever niet hoger dan 1200 inclusief randapparatuur en verzendkosten. Ik ga het zelf (voor het eerst) assembleren.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen een Bose 2.1 luidsprekersysteem en een Sennheiser hoofdtelefoon. De rest inclusief monitor en besturingsysteem moet ik ook aanschaffen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Bang for buck componenten waarbij vooral de videokaart goed moet zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst zo stil mogelijk(!) en een gaming systeem waarmee ik de komende jaren mee vooruit kan.
Ga je overklokken?
Nee, ik heb hier geen verstand van.
Ik heb goed gekeken naar de BBGs en andere topics en ben op het volgende uitgekomen. Aangezien dit de eerste keer is dat ik een pc zelf ga bouwen vind ik het toch spannend en zou ik graag wat advies willen of ik de juiste dingen uit heb gekozen. Alvast bedankt!
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 179,95 | € 179,95 |
1 | Gigabyte G1.Sniper B6 | € 84,95 | € 84,95 |
1 | Asus R9290-DC2OC-4GD5 | € 269,- | € 269,- |
1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 52,95 | € 52,95 |
1 | Corsair Carbide 100R Silent Edition | € 59,90 | € 59,90 |
1 | Samsung S24D590PL Zwart | € 162,56 | € 162,56 |
1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit | € 92,- | € 92,- |
1 | Scythe Mugen 4 | € 32,50 | € 32,50 |
1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 58,95 | € 58,95 |
1 | Cooler Master V450 Semi-Modular | € 68,50 | € 68,50 |
1 | Crucial MX100 256GB | € 92,95 | € 92,95 |