Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Weinig budget, laptop voor studie

Pagina: 1
Acties:

• Aschram90
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 16-03-2015
Beste mensen,

Voor mijn studie ben ik op zoek naar een nieuwe laptop, maar mijn budget is niet al te hoog (rond de 350 euro). Ik heb gister flink research gedaan, maar als leek zie ik door de bomen het bos niet meer en ik hoop via dit forum wat advies in te winnen! Heb pricewatch er al op nageslagen, maar weet simpelweg niet waar ik precies allemaal op moet letten.

Wat ga je met je laptop doen?
Laptop is bedoeld voor mijn studie dus ik stel er niet zoveel eisen aan. Zou wel graag een laptop hebben waar windows op draait als OS.

Wat is je budget?
Rond de 350 euro. Mocht dit echt onmogelijk zijn dan kan het budget nog wat omhoog.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het zou fijn zijn als de laptop een tijdje mee gaat zonder netstroom aangezien hij onder andere bedoeld is om mee te nemen naar college.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Het merk maakt niet zoveel uit. Als ik met mijn kleine budget een of andere onbekende chinese laptop kan kopen die kwalitatief prima is vind ik dit ook best.

Zijn er mensen die me kunnen voorzien van advies? Mijn dank is groot!

Vriendelijke groet,

Arjen

[ Voor 8% gewijzigd door Aschram90 op 16-03-2015 12:43 ]

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

pricewatch: Asus F551MAV-BING-SX1008B heb ik week geleden voor mijn vriendin aangeschaft, loopt heel soepel je moet er niet te veel van verwachten en je hebt nog geld over om er eventueel een SSD in te zetten als je dat wilt. Houdt lang genoeg uit voor colleges en is is heel licht, scherm is wel oke maar heel veel kun je met dit budget ook niet echt verwachten. Verwacht er geen games mee te spelen maar multitasken met browsers en tekstverwerkers gaat natuurlijk wel prima. Let niet op de review die er van iemand staat lijkt alsof het geschreven is door iemand van 12.

Edit: ik had deze opzet gebruikt om te zoeken, mijn voorkeur ging uit naar Lenovo of Asus.
http://tweakers.net/categ...tDIcOfGqxtI965k4u3lt9XusP

[ Voor 19% gewijzigd door True op 16-03-2015 14:31 ]

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:07

P_Tingen

omdat het KAN

Als portabiliteit en accuduur heel belangrijk is: pricewatch: Asus Transformer Book T100TAM-DK001B

Maar let op, want dit is wel een 10,1'' scherm. Wel touchscreen en evt zonder toetsenbord te gebruiken.

[ Voor 21% gewijzigd door P_Tingen op 16-03-2015 15:55 ]

... en gaat over tot de orde van de dag