Artikel verwijderd bij Mediamarkt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omisys
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-10 17:18
Gisteren zag ik opeens in de pricewatch de Nintendo 3DS XL + Mario kart bundle voor 119,99 staan bij Mediamarkt. Gelijk 2 besteld en vervolgens na de betaling kon hij de pagina niet laden. Gevolg-> Geld is afgeschreven van Paypal maar heb verder geen order bevestiging van mediamarkt en hij staat ook niet in mijn lijstje met bestellingen. Wel staat er in de mail van Paypal een ordernummer van mediamarkt.

Nu heb ik vanmorgen natuurlijk even gebeld en hun konden inderdaad de order zo snel niet terugvinden. Ondertussen is het artikel ook verwijderd van de website van mediamarkt. Dat snap ik nog wel aangezien de prijs ook erg laag was!

Nu moet ik wachten, kan tot woensdag duren. Als ik dan nog niks heb gehoord moest ik maar weer bellen. Nu acht ik de kans vrij groot dat ze gaan zeggen dat ze een prijsfout hebben gemaakt. Heb ik nu nog steeds recht op dat product voor de prijs die er op dat moment stond?(en waar ik dus ook al voor heb betaald).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:05

Rannasha

Does not compute.

Voor zover ik kan zien met een snelle Pricewatch-zoekactie, is de prijs van 120 Euro voor een dergelijke bundel onrealistisch laag. In dat geval is het zeer aannemelijk dat het een prjsfout is en de koop gewoon ongedaan gemaakt wordt.

Uiteraard moet men natuurlijk wel netjes je geld terugbetalen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10 13:25
Ik heb deze aanbieding ook gezien. Het ging hierbij wel om het oude model 3DS. De actie wekte daarmee, bij mij iig, de indruk dat het om een uitverkoop van het oude model ging. Dan is de prijs helemaal niet zo vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SH4D3H schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:36:
Ik heb deze aanbieding ook gezien. Het ging hierbij wel om het oude model 3DS. De actie wekte daarmee, bij mij iig, de indruk dat het om een uitverkoop van het oude model ging. Dan is de prijs helemaal niet zo vreemd.
^^ dat inderdaad. De prijs is met 120 euro laag, maar zeker gezien het net uitkomen van het nieuwe model en het feit dat we niet praten over een totaal onrealistische prijs is het redelijk makkelijk om aan te nemen dat het om een dump van de oude voorraad gaat. Prijsfouten zijn alleen reden voor eenzijdige annulering als het bedrijf aannemelijk kan maken dat je logischerwijs kon weten dat de prijs niet reëel was. In dit geval is dat niet bepaald cut and dried.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omisys
Er is nog hoop:) het zal me benieuwen met wat voor antwoord ze aankomen!

edit: Gisteravond nog een keertje gebeld, blijkbaar is alles toch goedgekeurd maar kan het nog niet verwerkt worden omdat er een "storing" is die 1-2 dagen duurt. Maar ze kon me wel vertellen dat het deze week nog binnenkwam.

[ Voor 61% gewijzigd door Omisys op 17-03-2015 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10 14:29
Ik zou er niet teveel op hopen, de mediamarkt klantenservice is slecht en zien net zoveel als jij als je inlogt.

Heb ook zoiets meegemaakt, communiceren intern gaat volledig langs elkaar heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Bender schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 15:57:
Ik zou er niet teveel op hopen, de mediamarkt klantenservice is slecht en zien net zoveel als jij als je inlogt.
Maakt niet uit. Namen opschrijven, inclusief wat er met die persoon is besproken op welk tijdstip. Beloofd is beloofd, ook als dat door slechte klantenservice gebeurt.

Waarbij er natuurlijk wel zoals altijd een verschil is tussen gelijk hebben en je gelijk halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
waarom bestel je er gelijk 2? dat doet mij vermoeden dat je wel degelijk wist dat de prijs niet realistisch was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dat iets een goeie deal is of lijkt wil nog niet zeggen dat de prijs onrealistisch is. Als bij de supermarkt de tomatensoep in de aanbieding is voor de helft van het geld neem ik misschien ook wel 3 blikken mee ondanks dat ik het niet vaak eet. Dat wil nog niet zeggen dat ik de prijs onrealistisch vind. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:43
Staat op je paypal factuur ook wat je hebt gekocht? Dan kun je altijd een paypal geschil maken.
Dat kan tot 45 dagen na betaling. Je geld ben je dus niet kwijt.

[ Voor 10% gewijzigd door jeroen3 op 18-03-2015 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dat is het issue toch ook niet? Hij wil niet zijn geld terug, hij wil het product geleverd krijgen voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 13:23
ik ben van mening dat je als je het hier al vraagt. Eigenlijk ook al weet dat het een onrealistische prijs kan zijn.
Ik zal er niet op rekenen en gewoon even rustig afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:43
NMe schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 19:23:
Dat is het issue toch ook niet? Hij wil niet zijn geld terug, hij wil het product geleverd krijgen voor die prijs.
Klopt. Maar voordat de mm je afscheept met een cadeaubon of vergelijkbaar product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omisys
Ik had er gelijk 2 besteld omdat het inderdaad een goede deal was, even achterwege gelaten of de prijs realistisch was of niet. Uiteindelijk was er iets fout gegaan in het bestelproces waardoor mijn order niet goed door was gekomen in hun systeem, maar omdat ik met paypal had betaald kon ik gelijk wel een ordernummer achterhalen. Deze staat dan in je paypal afschrift. Dit nummer was !!niet!! bekent bij MM omdat hij niet goed was doorgekomen in hun systeem. Wat dat betreft goed dat ik met paypal heb betaald, anders kon ik fluiten naar mijn bestelling. Uiteindelijk wacht ik nogsteeds op mijn bestelling maar mij is verzekerd(het staat bevestigd in de email) dat het gewoon geleverd wordt voor de prijs die ik heb betaald.
Pagina: 1