Hoi, na 4 jaar zou ik mijn pc eens willen upgraden en mijn case verkleinen Case die ik nu heeft neemt wat teveel plek in. Pc werkt momenteel nog perfect, goede fps in games, is wel traag tov. een ssd pc bij laden.
Current build:
CASE: COOLERMASTER Elite 310 Midi Zwart/Blauw
MBord: ASUS P8H67
CPU INTEL Core i5-2500K
GPU Radeon R9 280X RoyalKing OC CoolStream (2013)
DVD LiteOn DVD-RW 22X Intern SATA Zwart IHAS122-18
HD WESTERN DIGITAL 500GB Caviar Blue
RAM KINGSTON 8GB (2 x4 GB) KHX1600C9D3X2K2/8GX
Power CORSAIR GS700 700W Gaming Series
Ik zou volgende items willen upgraden?
Case Coller Master Elite 110 (uit Tweakers desktop bestbuy Januari)http://tweakers.net/pricewatch/379748/cooler-master-elite-110.html
SSD Momenteel is er geen SSD aanwezig Crusial x100 256GB pricewatch: Crucial MX100 256GB
Naast deze dacht ik nog dat waarschijnlijk het Moederbord zal moeten vernieuwt worden voor in de nieuwe case en eventueel de CPU en indien nodig koeling/voeding.
Meerdere voorstellen voor upgrades mogen steeds.
Wat is je budget?
Geen limiet, maar niet meer dan nodig
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
PC wordt gebruikt voor gaming (vb Dragon age Inquisition) en software als Adobe cloud (aftereffects rendering en photoshop), dit voor get gebruik met 1beeldscherm. Zelf doe ik niet aan manuele overclocking.
Voorstellen zijn welkom
Current build:
CASE: COOLERMASTER Elite 310 Midi Zwart/Blauw
MBord: ASUS P8H67
CPU INTEL Core i5-2500K
GPU Radeon R9 280X RoyalKing OC CoolStream (2013)
DVD LiteOn DVD-RW 22X Intern SATA Zwart IHAS122-18
HD WESTERN DIGITAL 500GB Caviar Blue
RAM KINGSTON 8GB (2 x4 GB) KHX1600C9D3X2K2/8GX
Power CORSAIR GS700 700W Gaming Series
Ik zou volgende items willen upgraden?
Case Coller Master Elite 110 (uit Tweakers desktop bestbuy Januari)http://tweakers.net/pricewatch/379748/cooler-master-elite-110.html
SSD Momenteel is er geen SSD aanwezig Crusial x100 256GB pricewatch: Crucial MX100 256GB
Naast deze dacht ik nog dat waarschijnlijk het Moederbord zal moeten vernieuwt worden voor in de nieuwe case en eventueel de CPU en indien nodig koeling/voeding.
Meerdere voorstellen voor upgrades mogen steeds.
Wat is je budget?
Geen limiet, maar niet meer dan nodig
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
PC wordt gebruikt voor gaming (vb Dragon age Inquisition) en software als Adobe cloud (aftereffects rendering en photoshop), dit voor get gebruik met 1beeldscherm. Zelf doe ik niet aan manuele overclocking.
Voorstellen zijn welkom