Kan iemand mij in de juiste richting sturen? Bij een klant is er recentelijk een virus uitbraak geweest (Malware). De server is helemaal geschoond, maar nu blijkt SSL verkeer niet meer te werken op de Exchange server. Er zijn een paar Mac clients die nu geen mail meer kunnen ophalen en de OWA pagina doet het ook niet meer. ("this page cannot be displayed"). Ook is de out of office niet meer in te stellen.
De poorten staan netjes open. De certificaten zijn allemaal geldig en present. Met de Echange troubleshooter kom ik niet veel verder. Iemand misschien een tip wat ik nog kan checken? Het is een Windows 2008R2 std server. Er draait verder McAfee Virusscan Enterprise en een Backup Exec agent op. Verder niets. De machine is een VM op VmWare ESXi 5.5.
De poorten staan netjes open. De certificaten zijn allemaal geldig en present. Met de Echange troubleshooter kom ik niet veel verder. Iemand misschien een tip wat ik nog kan checken? Het is een Windows 2008R2 std server. Er draait verder McAfee Virusscan Enterprise en een Backup Exec agent op. Verder niets. De machine is een VM op VmWare ESXi 5.5.
[ Voor 3% gewijzigd door HellBeast op 16-03-2015 10:29 ]
Beauty is in the eye of the beerholder