Ik hoop dat ik in het juiste forum gedeelte zit en dan ook nog dat er mensen met ervaring of kennis zijn op dit gebied. Ik kon namelijk zo 123 niks op tweakers vinden over het verkopen hiervan.
Het verkopen van een domeinnaam op het internet, hoe dit aan te pakken?
Het gaat om een domeinnaam die ik al een tijdje in mijn bezit heb en nu niet actief meer gebruik.
Ik heb op de betreffende domeinnaam wat basic informatie gezet en de melding dat de domein te koop is.
Ondertussen al wel (2) reacties gehad via het reactie formulier op de website.
Maar wat zijn de do's en dont's van het verkopen van een domeinnaam?
Wat is een domein waard en hoe kan ik dit bepalen zonder dat je hoort "wat de gek ervoor geeft".
En dan dit nog, mag ik zomaar contact opnemen met mensen waarvan ik denk dat ze geïnteresseerd zouden kunnen zijn? Er zijn namelijk wel een aantal bedrijven die er misschien wat aan hebben.
Het verkopen van een domeinnaam op het internet, hoe dit aan te pakken?
Het gaat om een domeinnaam die ik al een tijdje in mijn bezit heb en nu niet actief meer gebruik.
Ik heb op de betreffende domeinnaam wat basic informatie gezet en de melding dat de domein te koop is.
Ondertussen al wel (2) reacties gehad via het reactie formulier op de website.
Maar wat zijn de do's en dont's van het verkopen van een domeinnaam?
Wat is een domein waard en hoe kan ik dit bepalen zonder dat je hoort "wat de gek ervoor geeft".
En dan dit nog, mag ik zomaar contact opnemen met mensen waarvan ik denk dat ze geïnteresseerd zouden kunnen zijn? Er zijn namelijk wel een aantal bedrijven die er misschien wat aan hebben.