Ik heb onlangs een Asus N751JK-T7120H gekocht, maar al gauw bleek dat deze laptop (ondanks de ondersteuning van virtualization technology) geen hyper-v kan draaien. Dit is echter een vereiste ivm programmeren. Asus geeft niet thuis en de verkoper krijgt het ook niet voor elkaar. Zij stellen voor een andere laptop uit te kiezen, maar welke dan?
De feature set van de asus is perfect voor mij. Snelle processor, genoeg geheugen, 17" IPS scherm, verlicht toetsenbord, goed geluid. Welke laptop in dezelfde prijsklasse kan mij hetzelfde bieden?
Wat ga je met je laptop doen?
Programmeren op windows in visual studio en webstorm. Beetje desing voor assets etc.
Wat is je budget?
Ongeveer €1000,-
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Merk is niet belangrijk, cpu en werkgeheugen moeten snel zijn en bouwkwaliteit is belangrijk. Ook moet het een 'volledig toetsenbord' hebben.
De feature set van de asus is perfect voor mij. Snelle processor, genoeg geheugen, 17" IPS scherm, verlicht toetsenbord, goed geluid. Welke laptop in dezelfde prijsklasse kan mij hetzelfde bieden?
Wat ga je met je laptop doen?
Programmeren op windows in visual studio en webstorm. Beetje desing voor assets etc.
Wat is je budget?
Ongeveer €1000,-
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Merk is niet belangrijk, cpu en werkgeheugen moeten snel zijn en bouwkwaliteit is belangrijk. Ook moet het een 'volledig toetsenbord' hebben.