Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste, tweakers.

Sinds 2 weken in het bezit van een s3 neo..

GSM is gevallen op kant resultaat schern kapot , als ik GSM opstart knippert het blauwe led boven aan en 2 onderste knoppen blijven wit. Zou GSM nog te maken zijn? Al veel onderzoek gedaan.. S3 neo zou namelijk niet t zelfde zijn Al's s3.. S3 neo zou ik het hele blok moete verandere? Al naar winkels geweest. 150€ voor te herstellen.. Online niks gevonden van onderdelen.. Iemand nog zo n geval gehad met s3 neo?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2015 21:01 ]

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-11 20:03
Ik zou eigenlijk beter een nieuwe halen, laten maken is bijna net zo duur als een nieuwe en schermen uit China zijn vaak S3 nepperds die niet gaan passen op een Neo S3.

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Verwijderd schreef op zondag 15 maart 2015 @ 20:58:
Beste, tweakers.

Sinds 2 weken in het bezit van een s3 neo..

GSM is gevallen op kant resultaat schern kapot , als ik GSM opstart knippert het blauwe led boven aan en 2 onderste knoppen blijven wit. Zou GSM nog te maken zijn? Al veel onderzoek gedaan.. S3 neo zou namelijk niet t zelfde zijn Al's s3.. S3 neo zou ik het hele blok moete verandere? Al naar winkels geweest. 150€ voor te herstellen.. Online niks gevonden van onderdelen.. Iemand nog zo n geval gehad met s3 neo?
Zou de inboedelverzekering eens raadplegen.

Verwijderd

Topicstarter
Was namelijk ook op verzekering aan het denken. Is gebeurd toen ik uit auto stapte.