Wat wil je doen met je nieuwe systeem? Vooral Gamen
Wat mag het systeem gaan kosten? Rond de 1600 inclusief scherm.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Ga je overklokken? Ja.
HeyTweakers,
Ik ben bezig met een pc samen te stellen, en de meeste van mijn onderdelen komen overeen met deze van het gamesysteem dat Tweakers in januari hebben samengesteld:
reviews: Desktop Best Buy Guide: januari 2015 .
Nu ben ik alle componenten nog eens aan het overlopen, wat reviews aan het lezen, en ik stuitte op dit:
YouTube: Cooler Master V650 Semi Modular Power Supply
Hier wordt dus gezegd dat er twee 6+2pins aan de voeding zijn aangesloten, en de ASUS gtx 970 er inderdaad zo maar ééntje nodig heeft,
maar ik zou voor de versie van MSI gaan, en die heeft er in sli 4 nodig (1 8pins en 1 6pins per kaart).
Wil dit dan zeggen dat ik voor een andere voeding moet gaan ?
Was dit dan ook de reden dat ze voor de ASUS kaart zijn gegaan ipv een andere versie (van bv msi)? Of zie ik iets over het hoofd?
Hier m'n samenstelling zover:
PS: ik twijfel erg over het scherm dat ik erbij wil, zoals velen waarschijnlijk. Ik speel graag Battlefield, en ik zie vaak reacties waar men zegt dat 144Hz schermen superieur zijn, daartegenover zou ik heel graag voor een 1440p scherm gaan. Dit zou dan ook alle recente games op High/Ultra aankunnen... Input is welkom
.
Alvast bedankt bro's
Wat mag het systeem gaan kosten? Rond de 1600 inclusief scherm.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Ga je overklokken? Ja.
HeyTweakers,
Ik ben bezig met een pc samen te stellen, en de meeste van mijn onderdelen komen overeen met deze van het gamesysteem dat Tweakers in januari hebben samengesteld:
reviews: Desktop Best Buy Guide: januari 2015 .
Nu ben ik alle componenten nog eens aan het overlopen, wat reviews aan het lezen, en ik stuitte op dit:
YouTube: Cooler Master V650 Semi Modular Power Supply
Hier wordt dus gezegd dat er twee 6+2pins aan de voeding zijn aangesloten, en de ASUS gtx 970 er inderdaad zo maar ééntje nodig heeft,
maar ik zou voor de versie van MSI gaan, en die heeft er in sli 4 nodig (1 8pins en 1 6pins per kaart).
Wil dit dan zeggen dat ik voor een andere voeding moet gaan ?
Was dit dan ook de reden dat ze voor de ASUS kaart zijn gegaan ipv een andere versie (van bv msi)? Of zie ik iets over het hoofd?
Hier m'n samenstelling zover:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 242,99 | € 242,99 |
| 1 | Gigabyte GA-Z97X-Gaming 5 | € 132,80 | € 132,80 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 364,80 | € 364,80 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 77,50 | € 77,50 |
| 1 | Corsair Obsidian 450D | € 119,80 | € 119,80 |
| 1 | Scythe Mugen MAX | € 37,- | € 37,- |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 68,- | € 68,- |
| 1 | Corsair RM650 | € 109,- | € 109,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 114,- | € 114,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.265,89 | |
PS: ik twijfel erg over het scherm dat ik erbij wil, zoals velen waarschijnlijk. Ik speel graag Battlefield, en ik zie vaak reacties waar men zegt dat 144Hz schermen superieur zijn, daartegenover zou ik heel graag voor een 1440p scherm gaan. Dit zou dan ook alle recente games op High/Ultra aankunnen... Input is welkom
Alvast bedankt bro's