Goedeavond,
Sinds woensdag ben ik begonnen met het aan leren van NodeJS.
Maar nu echter ervaar ik dat de output count. En de count van mijn mysql database niet gelijk is en 1 cijfer verschilt. Heb echter al allerlei dingen geporbeerd maar helaas zonder success.
ik krijg namelijk 188 terwijl er maar 187 records in men database zitten. Zou iemand mij terug op weg kunnen helpen?
Sinds woensdag ben ik begonnen met het aan leren van NodeJS.
Maar nu echter ervaar ik dat de output count. En de count van mijn mysql database niet gelijk is en 1 cijfer verschilt. Heb echter al allerlei dingen geporbeerd maar helaas zonder success.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
| // view <p><strong><%=data.length %></strong></p> <% if(data.length) { for(var i = 0;i < data.length;i++) { %> <code>#<%=data[i].ZLID %></code> <a href="/zeelied/<%=data[i].ZLID %>"> <%=data[i].Voornaam %> <%=data[i].Achternaam %> </a></br> <% }} %> // function exports.sailor = function(req, res) { MySQL.query('SELECT * FROM Zeelieden WHERE ZLID =' + req.params.id, function(err, rows, fields) { if (err) throw err; var variables = { "data": rows, 'title': 'zeelieden' } res.render('zeelieden/profiel', variables); }); } |
ik krijg namelijk 188 terwijl er maar 187 records in men database zitten. Zou iemand mij terug op weg kunnen helpen?