Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

DD-WRT Wlan als WAN en als AP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al de hele dag aan het zoeken wat de beste manier is om een wireless bridge op te zetten waar ik connect via Wifi naar een ander netwerk (client mode) en deze traffic door kan routeren naar mijn eigen lokale subnet.

Ik heb veel/vrijwel alle howto's voor Bridging bekeken en geprobeerd maar deze zitten vaak in hetzelfde subnet (client bridge), en wanneer je dit niet doet (repeater) heb je er nog steeds geen firewall tussen.

Zijn er mensen welke een Virtual Wlan interface opzetten en deze bridgen naar de WAN poort wellicht ?

Ik ben een beetje out of options na 100x rebooten en resetten met alle howto's.

• denniswzp
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 26-01-2022
Ik denk dat je gewoon het beste de router als client bridge in kan stellen en een 2e bridge aan kan maken. Verder hetgeen wat je wil blokkeren, regelen met iptables.

Wat wil je precies gaan doen?

Verwijderd

Topicstarter
denniswzp schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 15:46:
Ik denk dat je gewoon het beste de router als client bridge in kan stellen en een 2e bridge aan kan maken. Verder hetgeen wat je wil blokkeren, regelen met iptables.

Wat wil je precies gaan doen?
Ik heb het al opgelost. Ik had een connectie probleem door de locatie waar de router stond.

NAT is al direct aanwezig bij een dergelijke setup.