Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik Photoshop CS6 icm een Wacom Cintiq / Bamboo.
Als ik een brush gebruik (brush/clone/eraser) en m'n pen van de tablet afhaal blijft de tool vaak hangen. Ik kan geen undo's doen, rondkijken of m'n brush panel openen tot ik photoshop 'unfreeze' door bijv. de history te openen en daar een stap terug te klikken (waarna hij alle overgeslagen commando's inhaalt). Ik heb er met m'n tablets al een hele tijd last van, maar met de muis niet. Het is alsof m'n tablet niet doorheeft dat ik loslaat en de actie beëindigd wordt.

Dit topic beschrijft het probleem perfect, maar de oplossing werkt niet en we zijn inmiddels al 3 jaar verder.. Ik zit op de laatste Yosemite en Wacom drivers.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2015 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
Al eens geprobeerd om cs6 te starten met ctrl+shift+alt ? of je preference file te verwijderen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 12:02

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Of te checken op updates? Mag hopen dat ze dot na 3 jaar toch wel opgelost hebben!

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik geprobeerd Alternative. Heb ook PS al meerdere keren opnieuw geïnstalleerd. Ik vind topics tussen 2012 en nov 2014 en nergens een oplossing, maakt niet uit welk OS of tablet. Echt ongelofelijk vervelend dat je workflow constant verbroken wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inmiddels CS5 geïnstalleerd en daar geen problemen, behalve dat CS5 veel trager is. Ik gebruik photoshop om te tekenen en moet nu regelmatig wachten tot ie de brushstroke gerenderd heeft... Ook voor het flippen van m'n canvas krijg ik nu een laadbalk te zien. :'(

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2015 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Update: Photoshop CC werkt zoals het hoort. Ik voel niet veel voor een maandelijks abonnement, maar het ziet er wel erg goed uit in retina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 12:02

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 23:32:
Update: Photoshop CC werkt zoals het hoort. Ik voel niet veel voor een maandelijks abonnement, maar het ziet er wel erg goed uit in retina.
Krijgen we een eeuwenoude discussie maar het is zonder internet ook te gebruiken (30 dagen voor maandelijks abbo, 90 dagen voor jaarlijks abbo) en pak de rekenmachine er bij... CS6 kost op dit moment 816,75 en een CC abbo voor PS+LR 12,00. Voor de prijs van CS6 heb je dus 68 maanden (5,6 jaar) een CC abbo met alle updates en nieuwe features van dien én heb je Lightroom er bij :)

* Ventieldopje kan weer rustig ademhalen :+

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
^^ Als die het op engels (internationaal) zet bij aanschaf zelfs maar 10,80 ;) ....scheelt weer een paar maanden :P
Pagina: 1