Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Internetten, mailen, MS office etc. Niets spannends eigenlijk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 700 euro, inclusief verzending, het liefst nog wat minder. Ik bouw hem zelf, dus zonder assemblage kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, draadloze toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb onderstaande gevonden, maar weet niet of de voeding van de case (90W) het aankan. Ook twijfel ik over de CPU (zit er bij deze al een koeler?). Het systeem moet erg 'snappy' aanvoelen, dus vandaar de SSD. Ook is een paar USB 3.0 poorten fijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil het systeem achter een monitor hangen, dus een Vesa mount is vereist. De computer zal in de woonkamer gaan staan, dus het is ook prettig als het systeem een beetje stil is.
Ga je overklokken?
Nee
Internetten, mailen, MS office etc. Niets spannends eigenlijk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 700 euro, inclusief verzending, het liefst nog wat minder. Ik bouw hem zelf, dus zonder assemblage kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, draadloze toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb onderstaande gevonden, maar weet niet of de voeding van de case (90W) het aankan. Ook twijfel ik over de CPU (zit er bij deze al een koeler?). Het systeem moet erg 'snappy' aanvoelen, dus vandaar de SSD. Ook is een paar USB 3.0 poorten fijn.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G3240T Tray | € 68,05 | € 68,05 |
| 1 | ASRock H81M-ITX | € 63,- | € 63,- |
| 1 | Antec ISK 110 Vesa | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | Iiyama ProLite E2483HS-B1 Zwart | € 145,50 | € 145,50 |
| 1 | Kingston HyperX Fury red HX318C10FR/4 | € 35,- | € 35,- |
| 1 | Crucial MX100 512GB | € 182,95 | € 182,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 559,45 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil het systeem achter een monitor hangen, dus een Vesa mount is vereist. De computer zal in de woonkamer gaan staan, dus het is ook prettig als het systeem een beetje stil is.
Ga je overklokken?
Nee