Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-07 00:18

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Samsung LED-TV van 22", moet eigenlijk alleen mooi beeld geven.

Wat is je budget?
250

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
TV kijken (Ziggo)

Wat heb je zelf al gevonden?
H5000/H5600

Welke vragen heb je hier nog over?
Mijn vraag is eigenlijk wat de grootste verschillen zijn tussen deze twee TV's, en wat de toekomst brengt (nieuwe generatie "K"). Zijn de grootste verschillen 3D en SmartTV? Beide kan ik missen (TV is niet voor mij). In hoeverre zullen de toekomstige TV's van Samsung (binnenkort worden ze gelanceerd) beter zijn te n opzichte van de huidige lijn? :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/aY7KuW5.png

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghwopi
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 03-06-2020
Als je de specs bekijkt heeft de 5600 alleen SmartTV en beter geluid als voordeel.
Hij zal zo te zien niet echt beter presteren qua beeldkwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Fritsvl schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 00:05:
Als je de specs bekijkt heeft de 5600 alleen SmartTV en beter geluid als voordeel.
Hij zal zo te zien niet echt beter presteren qua beeldkwaliteit.
Dat dacht ik dus ook.

Weten jullie al meer over de opvolger die de komende weken zal worden gelanceerd?

En is een EU versie van de H5000 voldoende om Ziggo mee te ontvangen via de DVB-C tuner? Ik denk zelf van wel, maar is de werking dan precies hetzelfde als een "Ziggo gecertificeerde TV"? Scheelt weer €50.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghwopi
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 03-06-2020
SalimRMAF schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 00:13:
[...]

Dat dacht ik dus ook.

Weten jullie al meer over de opvolger die de komende weken zal worden gelanceerd?

En is een EU versie van de H5000 voldoende om Ziggo mee te ontvangen via de DVB-C tuner? Ik denk zelf van wel, maar is de werking dan precies hetzelfde als een "Ziggo gecertificeerde TV"? Scheelt weer €50.
Ik denk dat de nieuwe modellen niet heel veel meerwaarde zullen hebben, zeker niet gezien deze voor een vrij hoge prijs worden geïntroduceerd. Je kan nu het beste een tv kopen. Je zal moeten navragen of deze schermen Ziggo gecertificeerd zijn bij de leverancier/winkel. Zo ja dan kopen en anders kan je ook gewoon de Nederlandse dealer vragen of hij hem voor een aantrekkelijke prijs kan leveren (misschien wel die €50,- minder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:30
SalimRMAF schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 00:13:
[...]

Dat dacht ik dus ook.

Bijna hetzelfde.
Maar een buitenlands model is vrij eenvoudig om te zetten naar een NL-model middels het wijzigen van de localset. Dan is het een NL-model en is er geen enkel verschil. De regionale verschillen (buitenlands vs. binnenlands model) is puur software/firmwarematig.

Ik verwijs je even door naar:
ariekanari in "[LCD TV] Samsung LCD + LED TV`s (alle series) Deel 14"

De localset wijzigen kan op meerdere manieren. Dit is niet moeilijk of erg ingewikkeld. Binnen twee minuten is het gepiept.
How to send FACTORY+3SPEED keys

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=r1a67Se37mY]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Mooi,
Ik ga de Duitse H5000 halen, kijken of het truukje hierboven lukt!

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel2112
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-07 17:25
Vrienden van mij hebben de UE40H5000AW en nu gaan de tuner en bluray speler niet meer automatisch aan en uit als je de tv uitzet of vice versa, en gaat ook niet automatisch naar het juiste kanaal,tuner en bluray deden dat bij hun vorige philips wel.

Ondersteunt deze tv geen hdmi-cec?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
marcel2112 schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 19:27:
Vrienden van mij hebben de UE40H5000AW en nu gaan de tuner en bluray speler niet meer automatisch aan en uit als je de tv uitzet of vice versa, en gaat ook niet automatisch naar het juiste kanaal,tuner en bluray deden dat bij hun vorige philips wel.

Ondersteunt deze tv geen hdmi-cec?
Eerste hit op Google:
Minpunten
Geen HDMI-CEC (Anylink+)

[ Voor 59% gewijzigd door S_Chief op 16-05-2015 19:31 ]

Pagina: 1