Fix de experts

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-10 16:28

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Topicstarter
We hebben 'experts' en dat staat bewust tussen quotes. Blijkbaar een oude feature die nooit verder is opgepakt en nja dat is dan jammer en/of prima maar het stikt van de zogenaamde experts. Mensen met < 100 karma of zelfs in de min. Mensen met 1 post of wat dan ook.
Goed, als je de achterliggende gedachte weet is het allemaal prima, maar het staat gewoon enorm raar.

Wellicht weer eens oppakken of gaan beheren of anders maar weg doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:26

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Help me even, ik heb 'experts' nog nooit gezien, waar zit dat in het systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:11
sebastius schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 21:48:
Help me even, ik heb 'experts' nog nooit gezien, waar zit dat in het systeem?
Bij de profielen. Bij mij staat "Expert in IP-PBX & VoIP". Dit is ooit vanuit Tweakers opgezet om de kennis die in de community zit eventueel te gebruiken als inbreng bij nieuwsberichten of reviews. Je kon je geloof ik aanmelden, maar je moest wel een redelijke verklaring geven voor je aanmelding.
Ik ben zelf werkzaam in enterprise PBX-en, VoIP en Lync dus vandaar dat ik me hiervoor heb aangemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:26

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

En zijn er dan ook mensen gelabeld met expert terwijl ze het niet zijn? Ik ben zelf geen expert kennelijk :P Zou wel zo'n medaille willen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-10 17:04

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Vond die 'expertpanels' altijd maar een raar idee, als de redactie extra inzichten wil dan kunnen ze toch gewoon het forum gebruiken? Heb het de redactie al meerdere keren zien doen, zoals bijv nu de feedback die femme in het domotica forum vraagt voor een nieuw deel uit de domotica serie.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:32

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-10 16:28

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Topicstarter
hm ja ik kwam er blijkbaar ook achter dat alles via de mail verliep e.d. maar goed. Allemaal informatie die je niet weet terwijl je de pagina's wel hebt :p
Nogmaals alleen het punt dat het er gewoon raar uitziet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CosmoKramer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-06 14:53
Dank voor de feedback. We zijn op de achtergrond druk bezig meet een programma dat dit gaat vervangen/overlappen. Meer nieuws volgt binnen nu en een paar maanden :).

I'm at the corner of first, and first. Wait a minute. How can the same street intersect with itself? I must be at the nexus of the universe!

Pagina: 1