B&O penta 2

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 662400

Topicstarter
Hoi iedereen ,

Mijn naam is franky en het is mijn eerste keer hier , dus voor iedereen een goedeavond.

Ik zit nl met een probleem , vandaag heb ik mijn penta's aangesloten op een ander systeem een beocenter 9300 . Daarvoor waren ze aangesloten op een 6500 en daarna op een overture , nooit problemen gehad.
Behalve vandaag , wilde één van de twee niet meer aangaan , deed helemaal niks meer.
Kan iemand misschien raad geven wat er aan kan zijn ?

met vriendelijke groeten , franky :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-07 22:37

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Welkom dan :)
Allereerst: groeten hoeft niet. Leest ook irritant als je dat iedere keer ziet, en jou scheet het typewerk. :)

Heb je de kabels en aansluitingen al eens gecontroleerd? Los contact ofzo?
En ik meen me te herinneren dat er twee versies zijn, eentje met een ingebouwde versterker, en eentje zonder. Welke heb jij?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dank u voor het antwoord.

Ik heb de versie met ingebouwde versterker.
Alles zit op zijn plaats , heb alles al meerdere keren nagezien. De penta doet gewoon helemaal niks meer.
Kan het zijn dat de versterker het plots begeven heeft , want de dag ervoor werkte alles nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Tuurlijk kan dat. Wellicht uit te sluiten door even links en rechts om te wisselen of een andere versterker te proberen, kijken wat ze dan doen.

Als ie helemaal niet meer aan gaat, kun je wellicht ook kijken of er gewoon een internet zekering van dat ding overleden is.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-07 18:45
Anoniem: 662400 schreef op zondag 15 maart 2015 @ 12:17:
Dank u voor het antwoord.

Ik heb de versie met ingebouwde versterker.
Alles zit op zijn plaats , heb alles al meerdere keren nagezien. De penta doet gewoon helemaal niks meer.
Kan het zijn dat de versterker het plots begeven heeft , want de dag ervoor werkte alles nog?
Als je nu de aansluiting links en rechts omdraaid? Welke doet het dan niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
sorry hoor , maar wat is een internet zekering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-07 21:49

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Anoniem: 662400 schreef op zondag 15 maart 2015 @ 13:01:
sorry hoor , maar wat is een internet zekering?
Ik gok dat ie interne zekering bedoelt :-)

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
het is de rechter penta , heb ze al gewisseld ook de kabels. Hij doet niks , maar de interne zekering die zit gewoon in de versterker? Kan ik die zelf vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Interne zekering idd. Damn you autocorrect en dan u Apple voor het wederom wegmikken van alle instellingen bij een nieuw iOS :(

Edit: ik kwam de handleiding tegen: http://www.bang-olufsen.c...loudspeakers/beolab-penta
Wat doet het ding nog exact wel, en wat niet(meer)? Heb je nog wel indicatielampjes oid? Toevallig per ongeluk een knopje ingedrukt dat het geluid niet doorkomt? Die laatste is een open deur - maar wordt nog wel eens vergeten 😄

[ Voor 59% gewijzigd door The Eagle op 15-03-2015 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Read
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-02 08:12

Read

Join The Résistance

The Eagle schreef op zondag 15 maart 2015 @ 13:43:
Interne zekering idd. Damn you autocorrect en dan u Apple voor het wederom wegmikken van alle instellingen bij een nieuw iOS :(
doe die zonnebril maar weer op misschien helpt het O-)

AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
neen , de speaker doet helemaal niks meer , ook het indicatielampje springt niet meer aan. Morgen zal ik de versterker er eens van tussen halen, zijn 5 boutjes heb ik gezien. Ik veronderstel dat daar de zekering ergens zit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
waar ik ook naar op zoek ben zijn 2 displays voor de penta's . Nu is de display niet echt sterk meer maar flauw oranje . Heb me laten vertellen de ze na een tijd uitgebrand zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Misschien even contact zoeken met beoservice.nl. Ben je misschien met 1 telefoontje een hoop wijzer :)

Enne, als je zelf de laatste bent geweest die een post hier heeft gedaan en je wilt iets toevoegen: pas dan je laatste post aan ipv een nieuwe te maken. Een nieuwe post wordt dan als onnodig kicken gezien en is niet echt gewenst / kan overkomen as aandachttrekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
sorry
Pagina: 1