Sinds de notebook in stand-by uitviel vanwege stroomgebrek, krijg ik bij boot elke keer een blue screen met "UNMOUNTABLE_BOOT_VOLUME" als error. In principe niks ernstigs, is oplosbaar door chkdsk uit te voeren las ik. Nu zijn er een aantal manieren om chkdsk uit te voeren, zoals 1. selecteren tijdens het booten, 2. uitvoeren vanaf Windows CD, of 3. via command.com/MS-DOS. Helaas zijn die 3 manieren allemaal niet mogelijk bij deze notebook omdat 1. ik blue screen krijg nog voordat chkdsk geladen is, 2. de cd/dvd drive stuk is en 3 de blue screen zich ook voordoet voordat MS-DOS geladen is.
Hard disk is helaas een IDE(pin)aansluiting, dus ik kan deze niet aan mijn SATA-adapter hangen om te herstellen.
Is er nog een andere manier om chsdsk uit te voeren, zodat ik de boot device kan herstellen?
Hard disk is helaas een IDE(pin)aansluiting, dus ik kan deze niet aan mijn SATA-adapter hangen om te herstellen.
Is er nog een andere manier om chsdsk uit te voeren, zodat ik de boot device kan herstellen?
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?