Ardjee schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 17:49:
Het is weliswaar een oude voeding, maar wel van een respectabele merk, dus daar hoef je je in ieder geval geen zorgen om te maken!
Ik weet niet wat je budget is, maar zoals ik al eerder zij zou ik er niets meer in steken dan een R9 280. Een r9 270 zou ook nog wel kunnen, maar dan lever je wel weer iets in op VRam. Let wel op dat wanneer je deze upgrade uitvoert je je drivers fatsoenlijk deinstalleerd.
(in safe mode opstarten, uninstallen, Voor de zekerheid DDU draaien :
http://www.guru3d.com/fil...uninstaller-download.html . Rebooten. Pc uitzetten, nieuwe kaart erin en dan pas de AMD drivers installeren)
deze voeding is erg stabiel ondanks dat het al een bejaarde is. En dit is ook waarom ik nu vraag duidelijk waarnaar ik nu moet gaan zoeken, er staat op dit forum zoveel info dat het hiermee stukken makkelijker word de zogenaamde bomen door het bos syndroom

Met drivers en volgorde geen probleem maar de opfrissing van de volgorde van jou heb ik gelijk bewaard. Ik hoef echt geen high end videokaart te hebben .Maar het is nu wel even handy dat ik weet waar ik op moet gaan letten.
Nu dit uit de wereld is ffkes verder ploegen want will ook SSD en DDR2 upgraden laatste is een probleem om een leuk 8 gig setje te vinden Mhz 800 met nieuwe CPU kan ik tot 1200 Mhz maar die kan ik nergens krijgen.. Wat de oude CPU bottleneck aangaat je heb me gelijk wat geleerd omdat ik dit meemaak maar dan in mijn browser waar de CPU load soms bijna maximaal is....dus voor allen die gepost hebben hier
Dit is verhouding op dit moment van mijn systeem op verschillende vlakken is er zeker mogelijkheid van upgraden, voor de videokaart is op dit moment met de X2 cpu het maximale bereikt met de X6 zal dit veranderen als ik dat goed lees. dat kan ik pas zien op het moment dat ik de nieuwe x6 erin heb en dan weer deze test doe.
[
Voor 12% gewijzigd door
0zzy67 op 14-03-2015 19:42
]