Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[SSL] Webmail certificaat

Pagina: 1
Acties:

• Antrax
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-11 12:34
Niet per definitie een stomme bug, maar wel opmerkelijk. Het certificaat achter mytweakers.net is verkeerd. Wellicht even een mogelijkheid om naar te kijken? :)

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/br2yGZxi3zbVyuj3O2zht6lx/full.png

[ Voor 18% gewijzigd door Antrax op 14-03-2015 19:41 . Reden: Aanpassen van plaatje :) ]

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:52

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ik zal hem even redirecten naar mail.tweakers.net :) Om het helemaal netjes te doen zou ik daar een certificaat voor moeten aanschaffen, maar ik heb liever dat je mail.tweakers.net gebruikt.

[ Voor 57% gewijzigd door Kees op 03-04-2015 10:16 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:39

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Ik krijg op mail.tweakers.net ook een certificaat error:

NET:ERR_CERT_AUTHORITY_INVALID

Chrome for Android / Android 5.1

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:52

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
_David_ schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 12:12:
Ik krijg op mail.tweakers.net ook een certificaat error:

NET:ERR_CERT_AUTHORITY_INVALID

Chrome for Android / Android 5.1
Nu nog steeds?

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:39

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Werkt nu weer :)

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.