Ik heb de collector's edition van Hotline Miami 2 gekocht die komt met 3 lp's en die wil ik graag kunnen afspelen. Probleem is ik heb geen verstand van platenspelers en dus weet totaal niet welke ik moet kopen en waar ik naar moet kijken. Het budget is niet hoog, onder de 100 euro. Kan iemand mij tips geven voor bepaalde platenspelers? Ik weet dat veel "kenners" de moderne usb spelers afraden, maar ik zoek niet naar gedoe, ik wil gewoon een simpel ding kopen waar ik mijn lp's op kan afspelen voor een prima prijs. Ik let wel op geluidskwaliteit maar ik ben lui en wil er geen moeite voor doen:) Kan iemand mij helpen?
Helaas is dat wel iets wat we op GoT verwachten, zie ook de sluitmessage van je andere topic(s). Ik sluit dit topic en raad je aan een nieuw topic te openen binnen Consumentenelektronica Aankoopadvies welke ook voldoet aan de quick start. Dus kom met producten die je zelf al gevonden hebt, dat is het minste wat je kan doen.FaberTooth22 schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 14:17:
...maar ik ben lui en wil er geen moeite voor doen:) Kan iemand mij helpen?
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Nou, nee. Behalve dat dit topic in Consumentenelektronica Aankoopadvies thuishoort, verwachten we toch ook eigen inzet. Als jij er al geen moeite voor wilt doen, waarom zouden wij dat wel moeten doen. Topic krijgt dus een slotje.FaberTooth22 schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 14:17:
Ik let wel op geluidskwaliteit maar ik ben lui en wil er geen moeite voor doen:) Kan iemand mij helpen?
Dit topic is gesloten.