Hey,
Ik heb een aantal vraagjes rondom het vervangen van de standaard wifi kaart die bij het moederbord komt. Deze kan namelijk naar mijn weten niet om met linux e.d. (meerdere mensen tegengekomen op het internet die problemen ondervonden). Of zit ik verkeerd????
Kan ik gewoon de huidige kaart vervangen met bijvoorbeeld een Intel Centrino Ultimate-N 6300 en de antenne gebruiken die bij het moederbord komt? Zo zie ik dat het moederbord kaartje 2plugjes heeft voor de antenna en de centrino heeft er 3. Levert dit problemen op? Zijn er nog andere opties die jullie mij aan zouden kunnen raden? Ik wil het liefst ook 5Ghz.
Ik zoek een?
Een mini PCI-Express wifi kaart ter vervanging van de standaard.
Wat is je budget?
Alles mag.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
i7 4790S
ASRock Z87E-ITX
2x 8Gb HyperX Savage 2.400Mhz
Samsung evo 240GB
Alvast bedankt!
Gr.
Lucas
Ik heb een aantal vraagjes rondom het vervangen van de standaard wifi kaart die bij het moederbord komt. Deze kan namelijk naar mijn weten niet om met linux e.d. (meerdere mensen tegengekomen op het internet die problemen ondervonden). Of zit ik verkeerd????
Kan ik gewoon de huidige kaart vervangen met bijvoorbeeld een Intel Centrino Ultimate-N 6300 en de antenne gebruiken die bij het moederbord komt? Zo zie ik dat het moederbord kaartje 2plugjes heeft voor de antenna en de centrino heeft er 3. Levert dit problemen op? Zijn er nog andere opties die jullie mij aan zouden kunnen raden? Ik wil het liefst ook 5Ghz.
Ik zoek een?
Een mini PCI-Express wifi kaart ter vervanging van de standaard.
Wat is je budget?
Alles mag.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
i7 4790S
ASRock Z87E-ITX
2x 8Gb HyperX Savage 2.400Mhz
Samsung evo 240GB
Alvast bedankt!
Gr.
Lucas
[ Voor 6% gewijzigd door lucasmestrom op 14-03-2015 10:10 ]