Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Xyratex RS-1220-X

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers, :)

Wij hebben bij een oude Xyratex RS-1220-X (SAN) op de kop kunnen tikken en willen deze gebuiken in een test omgeving voor clustering en vmware vmotion, het probleem is enkel dat we niet weten welke SPF connectors dat we hier voor nodig hebben.

In de documentatie staat dit ook niet vermeld: link
8)7 8)7 8)7

We willen deze aansluiten op een TL-SG3424 via spf connectors.. heeft hier iemand ervaring mee? |:(

Bedankt!!

• PerfectPC
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-10 16:54
spf = solar protection factor, je wilt dus SFP's hebben ;) die hebben overigens (bijna) altijd LC connectoren.

Maar wat wil je nu eigenlijk weten? Weet je niet welke transceivers je moet plaatsen of weet je niet welke (fiber) connectoren er in moeten?

enne... die SFP's moeten FC zijn, geen ethernet, en die kan je niet aan die TP link switch koppelen, die horen aan een FC HBA in een host (of een FC switch) ;)

weet je eigenlijk wel wat je in je handen hebt? :p

[ Voor 30% gewijzigd door PerfectPC op 14-03-2015 07:55 ]

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Met ^

Als je de datasheet bekijkt is dat ding voorzien van een 4Gbit FC interface. Dat is dus geen ethernet. Die aansluiten op een ethernet switch gaat natuurlijk niet werken.

Voor een testomgeving kun je denk ik beter een Qnap ofzo pakken, of zelf wat storage bouwen met Freenas of whatever, en je hosts met ISCSI of NFS verbinden. Dat lijkt me handiger dan de nodige controllers en switches scoren voor een oude SAN van 7 jaar oud.

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:27

SpamLame

niks

Tja maar nu hebben ze dit ding al.
Feit blijft wel dat, tenzij je de fc spullen al hebt, er minstens fchba's moeten komen zodat hosts direct connected aangesloten kunnen worden, mits ondersteund.
Een simpele brocade 200e kan je vinden op MP/eBay en overstock sites.
Nog iets ouders en je zou van mcdata kunnen kopen

• PerfectPC
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-10 16:54
altijd leuk zo'n verlaten topics... :(

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:11

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move PNS > NT

Tijd voor een nieuwe sig..

Verwijderd

Topicstarter
@PerfectPC

Moet ik die dan verplicht restreeks aansluiten op een Server? of een apparte FC Switch?

i have no idea :p

ik hoop dat jullie mij hier wat in kunnen bij brengen :)
Pagina: 1