Hallo allemaal, ik heb een tijdje geleden een topic aangemaakt met ongeveer hetzelfde verhaal maar die is een beetje uitgebrand. Ik heb veel dingen opgezocht en veel geleerd en dus is ook mijn budget een beetje bijgesteld. Ik heb nu een wishlist gemaakt die naar mijn idee zo goed als perfect is voor mijn doel. Ik plaats de lijst hier voor mensen die advies zoeken en voor verbeteringen aan de lijst.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games als CSGO, LoL, Dishonored en Skyrim op max settings spelen met (tenminste) een steady 50 á 60 fps
Wat mag het systeem gaan kosten?
Om en nabij de 500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
n.v.t.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zal geen SLI of CrossFire nodig hebben, de processor in deze lijst kan prima overclocked worden met de stock cooler dus aftermarket cooler staat op de upgrade verlanglijst. SSD is wat mij betreft een must, aangezien je systeem er veel sneller van wordt en ik heb toch geen TB aan opslag nodig, ik speel maar een aantal MMO's als vaste games.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel+Nvidea is voor mij een goede basis maar ik sta eventueel ook open voor amd.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
n.v.t.
Ga je overklokken?
Experimenteren ;p
Hieronder de lijst:
Brand er maar op los!
EDIT: ssd is geen must, zou wel leuk zijn om te hebben.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games als CSGO, LoL, Dishonored en Skyrim op max settings spelen met (tenminste) een steady 50 á 60 fps
Wat mag het systeem gaan kosten?
Om en nabij de 500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
n.v.t.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zal geen SLI of CrossFire nodig hebben, de processor in deze lijst kan prima overclocked worden met de stock cooler dus aftermarket cooler staat op de upgrade verlanglijst. SSD is wat mij betreft een must, aangezien je systeem er veel sneller van wordt en ik heb toch geen TB aan opslag nodig, ik speel maar een aantal MMO's als vaste games.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel+Nvidea is voor mij een goede basis maar ik sta eventueel ook open voor amd.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
n.v.t.
Ga je overklokken?
Experimenteren ;p
Hieronder de lijst:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G3258 Boxed | € 66,95 | € 66,95 |
| 1 | ASRock H87 Pro4 | € 54,95 | € 54,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 750 Ti 2GB (v1) | € 137,95 | € 137,95 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 30,95 | € 30,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Cooler Master GM G750M | € 72,95 | € 72,95 |
| 1 | Crucial BX100 120GB | € 64,95 | € 64,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 494,65 | |
Brand er maar op los!
EDIT: ssd is geen must, zou wel leuk zijn om te hebben.