De titel zegt eigenlijk alles. Ik heb een gloednieuw bordje Asrock AM1H-ITX gekocht. Installatie van windows 8.1 en alle drivers gaat zonder problemen tot ik de AMD sata driver installeer. Na herstart blijft hij dan eindeloos rondjes draaien met de stipjes en boot niet meer door. Iemand een idee?
in veilige mode de amd drivers sata drivers verwijderen, herstarten en kijken of je dan wel verder kan.
Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!
Het is een nieuwe installatie dus ik heb drie maal Windows geïnstalleerd voor ik door had dat het aan de sata drivers lag (ik herstart normaal niet na elke driver installatie). Herstelpunt terugzetten gaat ook maar ik vind het niet normaal dat ik de officiële sata drivers niet kan installeren.
Je hoeft de officiële sata drivers niet te installeren. Doet niks voor de performance.
Hoe heb je de HDD instellingen staan in de bios? Zorg dat het ingesteld staat op AHCI en probeer dan eens windows te installeren gevolgd door de drivers.
Hoe heb je de HDD instellingen staan in de bios? Zorg dat het ingesteld staat op AHCI en probeer dan eens windows te installeren gevolgd door de drivers.
www.ping-win.nl