Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Internet via stroompunten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond, ik mag graag gamen en doe dit momenteel via een Wifi verbinding. Wat mij opvalt is dat de verbinding vrij onstabiel is en ik vaak last van netwerk problemen heb. Ik weet dat gamen rechtstreeks over een UTP kabel de beste oplossing voor een stabiele verbinding is. Ik heb echter geen zin om kabels te lopen trekken door het huis. Is internet over de stroompunten/stopcontacten een goede oplossing voor dit probleem? Of blijf je met deze optie een onstabiel netwerk houden? Zou een nieuwe 5.2 Ghz Wireless router een oplossing kunnen zijn voor een stabielere Wifi verbinding??

Bedankt alvast voor jullie feedback.

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:01
Dat verschilt sterk per huis. Kan goed werken, probeer het uit.

• tita_tovenaar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:49
Vooral met gamen zou ik zorgen voor een goed netwerk.Netwerk via een powerline adapter ,is ook maar afwachten of het naar behoren werkt!

Soms weet ik het ook niet meer.........

Verwijderd

Topicstarter
Weet jij waar dit mee te maken heeft? Ik wil het wel proberen, maar zo een pakketje kost ook zo 7 tientjes.

• vincedd
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-11 12:38
Hangt er van af wat voor meterkast je hebt:automaten of zekeringen.de lassen in je centraaldozen, of er overgangsweerstanden in de wandcontactdozen zitten.en als je pech hebt, heb je 3 fasen in je huis,waardoor het ene apparaat de andere niet ziet

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:42

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

5 GHz werkt het beste in de zelfde kamer. Als er meer dan 2 muren/plafonds tussen zit kun je het wel vergeten. Als je in dezelfde kamer zit is het erg goed.
Grote antennes aan beide kanten kan helpen.
Kabel is koning.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Pagina: 1