Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Lenovo Flex 2 Pro

Pagina: 1
Acties:

• BrBa
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 27-11 12:00
Beste,

In mijn zoektoch naar een nieuwe laptop kwam ik op een interessante laptop van lenovo, de lenovo flex 2 pro. Het lijkt allemaal erg goed voor de prijs en voldoet allemaal aan mijn voorkeuren op een quad core na.

http://www.laptopshop.nl/...tm_medium=pricecomparison

i7 dual core
256gb ssd
anti glare full hd ips scherm
dedicated gpu
8gb ram

Te mooi om waar te zijn dacht ik maar na het internet te doorzoeken kan ik alleen nergens meer informatie vinden zoals reviews. Alleen op de lenovo site zelf maarja die zeggen natuurlijk dat het een topproduct is.

Dus mijn vraag. Iemand die hier ervaring heeft met de lenovo flex 2 pro of een linkje heeft naar een review of iets dergelijks?

Bedankt alvast.

[ Voor 7% gewijzigd door BrBa op 13-03-2015 20:03 ]

Verwijderd

Hallo BrBa!

Ik ben zelf ook op zoek naar een 2 in 1 Lenovo.
Mijn vraag aan jou is eigenlijk hoeveel geduld je hebt, want er komen nieuwe versies van de Flex en Yoga op de markt. Zelf wacht ik namelijk op deze versies.

Oohja en reviews, binnen Tweakers gaan we er vanuit dat je weet hoe de site werkt ;). Volgens mij aardig wat reviews van de Flex serie te vinden!

FYI: reviews: Lenovo Flex 3: meedraaien met de Yoga's

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2015 10:46 ]

• wappiewappie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-11 13:19
Is een Flex 2 Pro niet gewoon hetzelfde als de Flex 2?

• xpc
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:07

xpc

Er zijn inderdaad opvallend weinig reviews over de pro versie te vinden, wel van de "normale" Flex 2. Zover ik kan zien is het enige verschil dat de pro een aluminium body heeft.

En wat betreft de nieuwe Flex 3: als ik de link van Rzz zo bekijk kan je bij de Flex 3 geen SSD meer kiezen, alleen sshd? Afhankelijk van wat de prijzen gaan doen lijkt me dat een stap terug om eerlijk te zijn, dan ben je beter af met de Flex 2 in de startpost.