Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag gaan gamen en video's recorden/bewerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 900 en 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, ik zou graag mijn optische drive uit mijn oude pc mee willen nemen naar mijn nieuwe pc (TSSTcorp DVD+-RW TS-H653F ATA Device ).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Van alles één.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb alle onderdelen al gevonden, maar ik zou graag willen weten of deze compatibel met elkaar zijn en of alles bij elkaar kan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet.
Ik heb hier onder alle onderdelen staan, en zou graag willen weten of deze goed met elkaar samen kunnen werken. Ook zou ik nog graag willen weten of de power supply genoeg wattage is voor deze build. En of er nog onderdelen zijn die jullie zouden vervangen.
Ik wil graag gaan gamen en video's recorden/bewerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 900 en 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, ik zou graag mijn optische drive uit mijn oude pc mee willen nemen naar mijn nieuwe pc (TSSTcorp DVD+-RW TS-H653F ATA Device ).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Van alles één.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb alle onderdelen al gevonden, maar ik zou graag willen weten of deze compatibel met elkaar zijn en of alles bij elkaar kan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet.
Ik heb hier onder alle onderdelen staan, en zou graag willen weten of deze goed met elkaar samen kunnen werken. Ook zou ik nog graag willen weten of de power supply genoeg wattage is voor deze build. En of er nog onderdelen zijn die jullie zouden vervangen.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD FX 8350 Tray | € 178,- | € 178,- |
1 | MSI 970 Gaming | € 97,95 | € 97,95 |
1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 359,- | € 359,- |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 54,95 | € 54,95 |
1 | Xigmatek Talon | € 75,24 | € 75,24 |
1 | Noctua NH-D14 | € 68,50 | € 68,50 |
1 | G.Skill RipjawsX F3-17000CL9D-8GBXM | € 77,25 | € 77,25 |
1 | Corsair Builder CX600 V2 | € 59,50 | € 59,50 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 970,39 |
[ Voor 61% gewijzigd door Nibbie1998 op 13-03-2015 19:47 ]