i5 4460 - 1060, COFFEE LAKE, HERE I COME
Als ik je vraag goed begrijp is de kabel van het stopcontact naar de psu kapot.
http://www.allekabels.nl/230_volt/Apparaatsnoer.html
Deze zijn vrij goedkoop te bestellen.
edit: ik begreep het verkeerd, zie hier onder
edit: ik begreep het verkeerd, zie hier onder
[ Voor 12% gewijzigd door jorren op 13-03-2015 18:01 ]
ducttape!
Nog netter is die kabel lospulken uit het blokje en een krimpkousje er om heen.
People as things, that’s where it starts.
De kabel naar mijn CPU heeft een kleine beschadiging.jorren schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 17:59:
Als ik je vraag goed begrijp is de kabel van het stopcontact naar de psu kapot.
De kabels zitten allemaal aan het blok fast dus ik kan deze er niet uit trekkenVasZaitsev schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 18:00:
ducttape!
Wel met een tooltje, een mishandelde paperclip zou ook werken.
Gewoon zwart plakband omheen wikkelen. Het is toch maar 1 kabel die open is ?
Ja het is inderdaad maar 1 klein kabeltje.Blord schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 18:06:
Gewoon zwart plakband omheen wikkelen. Het is toch maar 1 kabel die open is ?
ah, gesleeved, tja, dan zul je hem toch echt uit het blokje moeten prutsen en dan een krimpkousje er om heen.m
Wellicht dat een mooi gedoseerd druppeltje, enigszins flexibele lijm ook wel werkt.
Wellicht dat een mooi gedoseerd druppeltje, enigszins flexibele lijm ook wel werkt.
Werkt tape ook niet aangezien dit maar een heel klein stukje is?VasZaitsev schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 18:09:
ah, gesleeved, tja, dan zul je hem toch echt uit het blokje moeten prutsen en dan een krimpkousje er om heen.m
Ik denk dat het vrij lastig is om het mooi af te dekken omdat de sleeving in de weg zit, ook lijkt mij de kans vrij groot dat je stukje tape weer loskomt als je met die kabel bezig bent.
Het uiterlijk maakt mij weinig uit omdat ik toch voor een dichte kast ga, en voor de rest kan ik de sleeving wel weg halen op een klein stukje en daar een een stuk tape omheen doen. Want ik denk dat een kabel uit mijn PSU halen hem niet word omdat ik daar totaal geen ervaring mee heb.VasZaitsev schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 18:15:
Ik denk dat het vrij lastig is om het mooi af te dekken omdat de sleeving in de weg zit, ook lijkt mij de kans vrij groot dat je stukje tape weer loskomt als je met die kabel bezig bent.
Pagina: 1