• remanus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:36
hoi,

Ik krijg bijna dagelijks een zwarte balk als ik op Tweakers door topics blader.

http://i.imgur.com/LkqIJxQ.jpg

Ik heb onlangs mijn videokaart, monitor en voeding vervangen. Door de monitor werk ik nu met een Windows 8.1 scaling van 115%.

Iemand een idee waarom ik ze krijg, als ik de browser minimaliseer en terug haal is hij weg.

Monitor Dell U2515H
Gpu MSI GeForce GTX 980 4GB GAMING 4G
Psu be quiet! Dark Power Pro 10 750W

Verwijderd

.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2020 00:00 ]

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-03 19:02

ResuCigam

BOFH

En als je de scaling op 100% zet, heb je er dan nog last van? Zo nee, dan weet je waar het aan ligt.

We do what we must because we can.

• remanus
Tweakers is de pagina die ik meeste bezoek en dan ook een langere tijd op blijf. Maar het is wel de enige pagina waar ik het bij heb gezien.

De scaling op 100% zetten is een optie. Maar de zwarte balk is best wel random, en de letters worden te klein voor mij om ze dan goed te lezen.

Ik zocht meer of de reden hardware matig kan zijn, softwarematig maak ik me niet zo druk om.

• Dennis013
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-03 11:10
eerste waar ik aan denk is dat je iets in de stylesheets hebt aangepast ooit eens. Kan me nauwelijks voorstellen dat dit hardwarematig veroorzaakt wordt.

• remanus
Nooit wat aangepast dus dat kan het niet zijn. Ik zal toch de scaling eens aanpassen dan mocht ik ze vaker(te vaak) zien. Dacht zelf dat het misschien gpu artifacts zouden kunnen zijn.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:59

Fiber

Beaches are for storming.

Die zwarte balk hoort bovenaan te zitten, onder die rode balk. Lijkt me een Tweakers bug...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-03 07:42

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Wat als je een andere browser gebruikt, Chrome, FF?
Je zou je browser eens kunnen resetten, zit op het GEAVANCEERD tab van je internetopties?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Pagina: 1