Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Na virus veel bestanden kwijt, maar schijf even vol

Pagina: 1
Acties:

• Sandert98
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-11 19:39
Hallo,

Helaas heeft mijn vader een virus op zijn pc gehad die bijna alle documenten en Office heeft 'weggegooid'. Maar het vreemde is dat er nog steeds maar 6GB beschikbaar is op de C: (SSD), wat hiervoor ook altijd was. Betekend dit dat we de bestanden toch nog terug kunnen krijgen?
Avast, MalwareBytes & ADWCleaner zijn gedraaid, en hoop troep is verwijderd.
Er draait Windows 7 op de laptop.

Alle hulp is welkom, want dit is niet lekker t weekend in gaan ;(

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-11 21:17

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Beste wat je kunt doen, is alles leeggooien, formatteren en opnieuw installeren. Dan weet je zeker dat het weg is. Daarna dingen terugzetten vanaf je back-up.

Of bedoel je dat je geen back-up hebt? Dan zou ik eens googlen op 'datarecovery', ook op dit forum is daar al veel over geschreven. Belangrijkste in dat geval: verwijder nu niets, installeer niets, werk zo min mogelijk met de computer!

• Sandert98
Er is geen back-up, dat is het probleem.
Dankje voor de tip :) Ik ben nu Recuva aan het draaien, en die heeft onderhand al heel veel bestanden gevonden (gelukkig). Moet nog wel 2 uur draaien voordat 'ie klaar is.

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-11 17:36

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

staan de file's niet gewoon op hidden ofzo ? http://blogs.msdn.com/b/z...s-folders-and-drives.aspx

• Sandert98
Helaas niet.

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-11 21:17

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

[offtopic] Haha die usericon! "I am Cornholio, I have tipi for my bunghole!"
Pagina: 1