Goede middag,
Ik heb een korte vraag.
ik heb op dit moment een game pc die gebruikt maakt van een amd fx-8350 processor.
Dit is voor gamen (online met vele spelers, o.a World of warcraft) niet de beste keuze.
Nu ben ik aan het rondkijken voor een nieuwe processor.
ik dacht dat een processor met een zo hoog mogelijke ghz altijd het beste was
voor een online game, of welke game dan ook.
Dit blijkt na wat rondlezen niet zo te zijn.
mijn huidige amd fx-8350 heeft 4.0 ghz
Wat ik online heb begrepen is dat de Intel Core i7-5820K Haswell-E 6-Core 3.3GHz een stuk beter zou zijn.
kan iemand mij vertellen of dit klopt? ik weet dat er online vele meningen zijn.
Ik wil graag begrijpen: dat als deze cpu beter is, waarom dat zo is,, want 3.3Ghz is een stuk minder dan 4.0Ghz en toch is deze een stuk duurder..en schijnbaar een stuk beter dan de AMD octa core..
Alvast bedankt voor eventuele reacties.
Ik heb een korte vraag.
ik heb op dit moment een game pc die gebruikt maakt van een amd fx-8350 processor.
Dit is voor gamen (online met vele spelers, o.a World of warcraft) niet de beste keuze.
Nu ben ik aan het rondkijken voor een nieuwe processor.
ik dacht dat een processor met een zo hoog mogelijke ghz altijd het beste was
voor een online game, of welke game dan ook.
Dit blijkt na wat rondlezen niet zo te zijn.
mijn huidige amd fx-8350 heeft 4.0 ghz
Wat ik online heb begrepen is dat de Intel Core i7-5820K Haswell-E 6-Core 3.3GHz een stuk beter zou zijn.
kan iemand mij vertellen of dit klopt? ik weet dat er online vele meningen zijn.
Ik wil graag begrijpen: dat als deze cpu beter is, waarom dat zo is,, want 3.3Ghz is een stuk minder dan 4.0Ghz en toch is deze een stuk duurder..en schijnbaar een stuk beter dan de AMD octa core..
Alvast bedankt voor eventuele reacties.