Goedemiddag allemaal!
Tot nu toe vond ik altijd in het forum wel antwoord op mijn technische vragen, maar nu doet mijn netwerk het niet goed en zowaar kan ik hier nog niet vinden wat ik eraan kan doen.
Situatie:
glasvezel van Telfort. Daar zit volgens Telfort geen probleem.
Tp-link router
TP-link powerline met wifi om wifibereik op zolder te verbeteren (heeft dus dezelfde naam en wachtwoord als wifi beneden)
Op zich als het werkt, werkt het fantastisch. Snelheid op zolder is prima om Netflix te kijken dankzij de powerline.
Nu zijn er een paar problemen:
Internet valt soms weg. "Server niet gevonden" komt er dan op het scherm
Internetradio zegt soms 'kan dhcp-server niet verbinden'
Samsung draadloze printer valt ook steeds weg en moet dan opnieuw geinstalleerd worden
Apple-express speelt ook niet meer zonder haperen.
Al met al genoeg om chagrijnig van te worden...
Is er iets aan te doen en zo ja wat?
Bedankt alvast!
Tot nu toe vond ik altijd in het forum wel antwoord op mijn technische vragen, maar nu doet mijn netwerk het niet goed en zowaar kan ik hier nog niet vinden wat ik eraan kan doen.
Situatie:
glasvezel van Telfort. Daar zit volgens Telfort geen probleem.
Tp-link router
TP-link powerline met wifi om wifibereik op zolder te verbeteren (heeft dus dezelfde naam en wachtwoord als wifi beneden)
Op zich als het werkt, werkt het fantastisch. Snelheid op zolder is prima om Netflix te kijken dankzij de powerline.
Nu zijn er een paar problemen:
Internet valt soms weg. "Server niet gevonden" komt er dan op het scherm
Internetradio zegt soms 'kan dhcp-server niet verbinden'
Samsung draadloze printer valt ook steeds weg en moet dan opnieuw geinstalleerd worden
Apple-express speelt ook niet meer zonder haperen.
Al met al genoeg om chagrijnig van te worden...
Is er iets aan te doen en zo ja wat?
Bedankt alvast!