Mailprogramma gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 300 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc9172
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-04 18:43
Weet niet of dit de juiste plek is voor deze vraag.

Ik ben op zoek naar een mailprogramma wat zo in te stellen is dat ik alle mail of alle mails in mijn inbox binnen haal (exchange en gmail) zonder dat mail die van de server verwijderd wordt ook uit dit mailprogramma verwijderd wordt. Tot mijn werkmail hebben meerdere mensen toegang en ik mis af en toe mail, die wil ik thuis rustig kunnen nakijken. Kent iemand zo'n programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:18

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Wat je bedoelt is hoe je POP3 in kan stellen.

Je hebt echt geen enkele moeite gestoken in je TS. Dat wordt wel verwacht. Zie ook Het algemeen beleid #quickstart. Graag in het vervolg laten zien wat je al hebt gevonden, wat wel en wat niet voldoet aan je wensen/eisen zodat we niet met suggesties komen die je toch al hebt geprobeerd.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:26
Let je er wel op dat je een vinkje zet bij op de server laten staan? Iedere mailclient voldoet volgens mij zo ongeveer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-07 22:51

Gertjuhjan

Software Engineer

Je moet ook oppassen met pop3 dat hij dan niet de email verwijderd van de server, want dan kunnen je collega's er niet meer bij.

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Dat kan met elk mailprogramma, mits je het goed instelt. Lees je een beetje in in pop en imap en als je dan nog vragen hebt kun je 1 topic openen. Nu krijg je twee slotjes voor de prijs van een. ;)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.