Toon posts:

Monitor PS4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoii! Ik ben ga binnekort een PS4 kopen, en daar wil ik natuurlijk een mooie monitor bij!
Ik gebruik hem dus echt alleen maar voor de PS4
Ik heb ongeveer een budget van 300 euro. En ik heb geen voorkeur voor bepaalde merken.

De grootte van het scherm zoek ik rond de 25 inch, mag iets groter of kleiner zijn. (is niet enorm belangrijk)

Nu ben ik op het gebied van monitors niet echt de sterkste, en hoopte ik dat jullie me zouden kunnen helpen. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2015 14:53 ]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Wat houd je tegen om in de PW alvast wat monitoren te selecteren die aan je eisen voldoen? Let daarop op het paneeltype (dat kan je eenvoudig selecteren). TN panelen zijn snel, maar hebben een slecht contrast, kleurweergave en kijkhoeken. IPS heeft heel veel betere kleuren en betere kijkhoeken, AMVA heeft veel betere contrastwaarden en zijn all round het meest interessant.

Verwijderd

Topicstarter
br00ky schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 14:54:
Wat houd je tegen om in de PW alvast wat monitoren te selecteren die aan je eisen voldoen? Let daarop op het paneeltype (dat kan je eenvoudig selecteren). TN panelen zijn snel, maar hebben een slecht contrast, kleurweergave en kijkhoeken. IPS heeft heel veel betere kleuren en betere kijkhoeken, AMVA heeft veel betere contrastwaarden en zijn all round het meest interessant.
ik heb dat ook wel al gedaan, maar dan loop ik een beetje vast :p want dan zie ik tussen de monitoren die eruit komen het verschil niet echt meer, deze 2 lijken mij het best, of zit ik verkeerd te kijken?

pricewatch: Iiyama ProLite XB2783HSU-B1 Zwart

pricewatch: BenQ GW2750HM Zwart

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23-02 20:50

Thomg

Aww yiss

Ik zou gewoon kijken voor een leuke IPS 1080p 60Hz monitor, meer dan 60 fps produceert de PS4 toch niet.

Iets als dit bijv.
pricewatch: Samsung S27D390H Zwart
Fijn kleine bezel.

De BenQ is op zich ook prima.

[ Voor 9% gewijzigd door Thomg op 13-03-2015 16:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
Thomg schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:35:
Ik zou gewoon kijken voor een leuke IPS 1080p 60Hz monitor, meer dan 60 fps produceert de PS4 toch niet.

Iets als dit bijv.
pricewatch: Samsung S27D390H Zwart
Fijn kleine bezel.

De BenQ is op zich ook prima.
Oke, en van deze 2 welke is dan de betere? of zit daar eigenlijk niet echt verschil in?

Verwijderd

Topicstarter
Ik las op n ander forum, dat een tv ook een goede keuze kan zijn, en dat 't verschil niet enorm is tussen een monitor en een tv, (klopt dit??) En het feit dat tv's vaak een ingebouwde speaker hebben is wel fijn).

Nu heb ik wat rond zitten kijken en vond ik dit:http://tweakers.net/pricewatch/411758/lg-27mt55s-zwart/specificaties/

Is dit iets?
Pagina: 1